Про двадцятий тиждень навчання в умовах війни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет розповів про початок дванадцятого тижня навчання в умовах воєнного стану

15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

«На дванадцятий тиждень навчання в умовах воєнного стану в більшості закладів загальної середньої освіти завершується навчальний рік. За даними департаментів освіти і науки обласних військових адміністрацій, ЗЗСО 17 областей України продовжують освітній процес у дистанційній формі. У 3-х областях освітній процес триває дистанційно, частково змішано та очно. У 4-х областях України навчання організовано в дистанційній формі, частково канікули, призупинено або завершено освітній процес. В одному регіоні України навчання триває в дистанційній формі або змішано, частково призупинено освітній процес», – розповів Сергій Шкарлет.

Кількість тимчасово внутрішньо переміщених дітей, які долучилися до навчання з інших областей, сягає майже 88 тис. осіб.

Станом на сьогодні, 30 травня 2022 року, 2 тис. 285 шкіл завершили навчання. Понад 430 тис. дітей закінчили 2021-2022 навчальний рік.

Крім того, Сергій Шкарлет розповів про організацію роботи закладів дошкільної освіти.

Так, у 20-ти областях України садочки продовжують роботу з вихованцями.

Більше 3 тис. дитсадків використовують елементи дистанційного навчання в роботі з вихованцями і батьками.

Більше ніж 1 тис. садочків працюють у звичному форматі, понад 950 закладів створили чергові робочі групи, а понад 100 садочків працюють у змішаному форматі.

Майже 4 тис. 800 внутрішньо переміщених дітей навчаються у закладах дошкільної освіти.

У решті областей освітній процес наразі не відбувається.

Про план роботи, дистанційну роботу, засідання педради

Джерело: сайт МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді