Долучайтеся до громадського обговорення щодо реалізації стратегії інклюзивного навчання

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року

Реалізація стратегії інклюзивного навчання

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

У Міністерстві освіти і науки запропонували для громадського обговорення проєкт Плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року.

Дія відповідного проєкту поширюється на учасників освітнього процесу, заклади та установи освіти.

Суть документу полягає у тому що кожна особа отримує гарантовані державою освітні послуги, спрямовані на розкриття її потенціалу, максимальний розвиток та соціалізацію, з урахуванням її індивідуальних можливостей та потреб, отримує якісні освітні послуги відповідно до індивідуальних потреб у комфортному, безпечному, безбар’єрному, дружньому до кожного учасника освітнього процесу інклюзивному освітньому середовищі, а також українське суспільство приймає різноманіття і враховує потреби всіх учасників освітнього процесу.

Мета цього проєкту — забезпечення доступу до якісної освіти кожній особі з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей, із створенням умов для розвитку її потенціалу.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції можна надсилати у довільній формі до 29 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected].

Результати обговорення будуть розміщені на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України в період з 05 по 18 лютого 2024 року.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4962

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10439

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді