Долучайтеся до громадського обговорення щодо реалізації стратегії інклюзивного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року

Реалізація стратегії інклюзивного навчання

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У Міністерстві освіти і науки запропонували для громадського обговорення проєкт Плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року.

Дія відповідного проєкту поширюється на учасників освітнього процесу, заклади та установи освіти.

Суть документу полягає у тому що кожна особа отримує гарантовані державою освітні послуги, спрямовані на розкриття її потенціалу, максимальний розвиток та соціалізацію, з урахуванням її індивідуальних можливостей та потреб, отримує якісні освітні послуги відповідно до індивідуальних потреб у комфортному, безпечному, безбар’єрному, дружньому до кожного учасника освітнього процесу інклюзивному освітньому середовищі, а також українське суспільство приймає різноманіття і враховує потреби всіх учасників освітнього процесу.

Мета цього проєкту — забезпечення доступу до якісної освіти кожній особі з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей, із створенням умов для розвитку її потенціалу.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції можна надсилати у довільній формі до 29 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected].

Результати обговорення будуть розміщені на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України в період з 05 по 18 лютого 2024 року.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
192

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110591

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11637

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17761

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді