МОН пропонує для громадського обговорення проєкт плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО
У Міністерстві освіти і науки запропонували для громадського обговорення проєкт Плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2030 року.
Дія відповідного проєкту поширюється на учасників освітнього процесу, заклади та установи освіти.
Суть документу полягає у тому що кожна особа отримує гарантовані державою освітні послуги, спрямовані на розкриття її потенціалу, максимальний розвиток та соціалізацію, з урахуванням її індивідуальних можливостей та потреб, отримує якісні освітні послуги відповідно до індивідуальних потреб у комфортному, безпечному, безбар’єрному, дружньому до кожного учасника освітнього процесу інклюзивному освітньому середовищі, а також українське суспільство приймає різноманіття і враховує потреби всіх учасників освітнього процесу.
Мета цього проєкту — забезпечення доступу до якісної освіти кожній особі з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей, із створенням умов для розвитку її потенціалу.
Свої коментарі, зауваження та пропозиції можна надсилати у довільній формі до 29 січня 2024 року на електронну адресу: [email protected].
Результати обговорення будуть розміщені на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України в період з 05 по 18 лютого 2024 року.
За інформацією МОН
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти