У МОН провели обговорення щодо викладання міжнародного гуманітарного права

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки відбулося експертне обговорення щодо міжнародного гуманітарного права

Викладання міжнародного гуманітарного права

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

У Міністерстві освіти і науки України провели експертне обговорення «Міжнародне гуманітарне право: стан і перспективи викладання в закладах загальної середньої освіти».

До заходу долучилися освітяни, представники системи підвищення кваліфікації педагогів, експерти з міжнародного гуманітарного права.

Серед спікерів обговорення були:

  • Ігор Хворостяний, генеральний директор директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України; 
  • Микола Поліщук, президент Товариства Червоного Хреста України; 
  • Інна Заворотько, підполковниця юстиції, заступниця начальника відділу міжнародного права Департаменту юридичного забезпечення Міноборони.

Учасники події під час обговорення: 

  • обмінялися думками щодо викладання міжнародного гуманітарного права у школах, ліцеях та коледжах, 
  • озвучили виклики та потреби, пов’язані з викладання МГП як для учнів, так і в системі підвищення кваліфікації педагогів, 
  • аналізували наявні ресурси та інструменти для якісного викладання. 

Окрім того, фахівці також розглянули методики викладання та навчальні матеріали з міжнародного гуманітарного права.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53977

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
222

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110663

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11666

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді