Міністерство охорони здоров'я опублікувало розʼяснення щодо повторного огляду для продовження інвалідності під час воєнного стану
Про це повідомили в МОЗ.
У міністерстві нагадали, що повторний огляд для продовження інвалідності можна пройти після завершення воєнного стану:
- Особам, у яких строк інвалідності закінчився, у період воєнного стану дозволено продовжити дію інвалідності заочно.
- Повторний огляд, строк якого припав на воєнний стан, переноситься на строк після його припинення / скасування, але не пізніше 6 місяців після цього.
Крім того, як діти, так і дорослі з інвалідністю мають можливість отримувати, відповідно до індивідуальної програми реабілітації, без проходження повторного огляду ЛКК чи МСЕК:
- соціальні виплати;
- реабілітаційні послуги та допоміжні вироби (милиці, ходунки, крісла колісні), засоби інконтиненції, наприклад, памперси, катетери тощо;
- освітні послуги;
- відповідні пільги.
⇒ Як впровадити інклюзивну освіту в школі
Якщо зібрати усі дихальні техніки, які дають змогу зменшити тривогу й зупинити панічну атаку. Візьміть їх на озброєння.
Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами — важливий процес інтеграції дітей у суспільство. Вона спрямована на те, щоб допомогти їм набути соціального досвіду і самостійно адаптуватися до навколишнього середовища.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Посібник «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» для керівників закладів освіти та педагогів опублікували в Державній службі якості освіти. Він має допомогти освітянам у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.