Під час воєнного стану ІРЦ мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з ООП
        
        
            
Ігри-знайомства для дітей
Кабмін розширив перелік завдань, які мають виконувати інклюзивно-ресурсні центри у період дії воєнного стану.
Зміни внесли до Положення про інклюзивно-ресурсні центри.
В умовах воєнного стану інклюзивно-ресурсні центри мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з особливими інклюзивними потребами.
Серед нового:
- ІРЦ мають проводити комплексну оцінку та здійснювати системний кваліфікований супровід осіб з особливими освітніми потребами, які вимушено змінили місце проживання або здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, та надання інформаційної підтримки батькам таких дітей щодо закладів, у яких дитина може продовжувати навчання та отримувати інші додаткові послуги.
 
Крім того, передбачено створення умов для психологічної підтримки дітей, які переживають психологічну травму. На період дії воєнного стану фахівці ІРЦ зможуть надавати додаткові корекційно-розвиткові послуги всім дітям з особливими освітніми потребами, зокрема й дистанційно.
⇒ Порядок організації інклюзивного навчання в дитсадках і школах
            
         
        
            
                            
                    
                    Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
                    
                
                                            
                    
                    Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
                    
                
                                            
                    
                    Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
                    
                
                                            
                    
                    Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
                    
                
                                            
                    
                    Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень