Кабмін розширив перелік завдань, які мають виконувати інклюзивно-ресурсні центри у період дії воєнного стану.
Зміни внесли до Положення про інклюзивно-ресурсні центри.
В умовах воєнного стану інклюзивно-ресурсні центри мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з особливими інклюзивними потребами.
Серед нового:
- ІРЦ мають проводити комплексну оцінку та здійснювати системний кваліфікований супровід осіб з особливими освітніми потребами, які вимушено змінили місце проживання або здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, та надання інформаційної підтримки батькам таких дітей щодо закладів, у яких дитина може продовжувати навчання та отримувати інші додаткові послуги.
Крім того, передбачено створення умов для психологічної підтримки дітей, які переживають психологічну травму. На період дії воєнного стану фахівці ІРЦ зможуть надавати додаткові корекційно-розвиткові послуги всім дітям з особливими освітніми потребами, зокрема й дистанційно.
⇒ Порядок організації інклюзивного навчання в дитсадках і школах