Розширено коло завдань інклюзивно-ресурсних центрів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час воєнного стану ІРЦ мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з ООП

Розширено коло завдань інклюзивно-ресурсних центрів

Ігри-знайомства для дітей

Кабмін розширив перелік завдань, які мають виконувати інклюзивно-ресурсні центри у період дії воєнного стану.

Зміни внесли до Положення про інклюзивно-ресурсні центри.

В умовах воєнного стану інклюзивно-ресурсні центри мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з особливими інклюзивними потребами.

Серед нового:

  • ІРЦ мають проводити комплексну оцінку та здійснювати системний кваліфікований супровід осіб з особливими освітніми потребами, які вимушено змінили місце проживання або здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, та надання інформаційної підтримки батькам таких дітей щодо закладів, у яких дитина може продовжувати навчання та отримувати інші додаткові послуги.

Крім того, передбачено створення умов для психологічної підтримки дітей, які переживають психологічну травму. На період дії воєнного стану фахівці ІРЦ зможуть надавати додаткові корекційно-розвиткові послуги всім дітям з особливими освітніми потребами, зокрема й дистанційно.

Порядок організації інклюзивного навчання в дитсадках і школах

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документація асистента вчителя: повний перелік та зразки заповнення

Перелік документів асистента вчителя не остаточно унормований. Заклад освіти затверджує його самостійно на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень. Подаємо повний перелік докуметів, яким зможете скористатися в роботі з дітьми з ООП
273603

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
1095

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
10015

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді