В українських школах збільшився дефіцит педагогів: PISA-2022

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дефіцит учителів в українських школах зріс — звіт PISA-2022

Збільшення дефіциту вчителів у школах

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

В Україні протягом останніх років зріс дефіцит вчителів у навчальних закладах. Це явище поширеніше, ніж низька кваліфікація педагогів.

Згідно з результатами дослідження PISA, типовий 15-річний підліток в Україні відвідує школу, у якій 42% вчителів проходили курси підвищення кваліфікації протягом трьох місяців перед тестуванням PISA.

Детальніше ознайомитися з результатами міжнародного дослідження PISA-2022 можна за посиланням

У звіті зазначається, що вчителі, які працюють у закладах з високим соціально-економічним статусом або у закладах у великих містах, активніше підвищують свою кваліфікацію.

На думку керівників навчальних закладів, на навчання учнів впливають такі негативні фактори з боку педагогів як:

  • відсутність на уроці;
  • непідготовленість;
  • ігнорування потреб школярів;
  • суворість;
  • неготовність до змін.

Водночас, відповідно до результатів дослідження, 80% учнів відчувають свою приналежність до школи. Лише незначна частина школярів почувається самотньою у навчальному закладі.

Зокрема, більшість учнів заявили, що вчителі ставляться до них доброзичливо, з повагою та цікавляться їхніми справами.

Джерело: 24tv

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53957

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
209

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110624

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11658

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді