Не «вичавлюйте» дітей: освітній омбудсмен звернувся до директорів українських шкіл

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
Освітній омбудсмен Сергій Горбачов закликав директорів українських шкіл не ставити непотрібних вимог учням, які через війну перебувають за кордоном, але продовжують здобувати освіту у рідних навчальних закладах.
Як він зауважив на своїй Facebook-сторінці, не потрібно «вичавлювати» дітей з українських шкіл. А також створювати «зайві» вимоги під час іспитів.
Насамперед омбудсмен адресував своє звернення «нешановним директорам деяких шкіл». І акцентував, що держава усіма силами намагається допомогти батькам та їхнім дітям, які стали біженцями через війну, не втратити зв'язок з українською системою освітою.
«А ви що робите, висуваючи для наших дітей, які зараз за кордоном, якісь абсолютно нелогічні та, буду недипломатичним, дурнуваті вимоги щодо складання "іспитів" нашими дітьми 5 (!) класу, та відмовляючись виконувати наказ МОН щодо українознавчого компоненту?» — написав Сергій Горбачов.
Зокрема, він порадив таким очільникам шкіл бути українцями і не висувати непотрібних вимог дітям.
Джерело: Facebook-сторінка Сергія Горбачова
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.