Малий відсоток випускників педагогічних вишів стають вчителями: PISA-2022

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Скільки випускників педагогічних вишів працюють вчителями

Дефіцит педагогів у закладах освіти

Чи зобов’язані керівники закладів освіти подавати декларацію

Лише 20% випускників педагогічних вишів в Україні надалі працюють учителями.

Таку інформацію зазначив очільник освітнього комітету Верховної Ради Сергій Бабак під час презентації результатів міжнародного дослідження PISA-2022 у Києві. 

Зокрема, він відзначив, що подібна ситуація є трагедією. 

Водночас народний депутат акцентував на необхідності переосмислити систему педагогічної освіти.

Лише 20% випускників педагогічних університетів доходять до роботи вчителем. Це трагедія. Це на 99% відбувається за бюджетні кошти. І над цим ми працюємо зараз з урядом, — наголосив керівник Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій.

Окрім того, Сергій Бабак звернув увагу на питання якості педагогічної освіти та підготовки вчителів.

За інформацією Інтерфакс-Україна

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1691

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
311

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54224

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
773

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111081

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді