Долучайтесь до проєкту щодо надолуження освітніх втрат у початкових класах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Став доступним проєкт для ЗЗСО щодо надолуження знань у початкових класах

Надолуження освітніх втрат початкових класів

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

В Україні створили проєкт «Надолуження знань, соціально-емоційний розвиток і психологічна підтримка учнів 1–4 класів», в якому можуть взяти участь заклади загальної середньої освіти. 

Завдання проєкту — допомогти учням молодшої школи подолати освітні втрати, поліпшити навчальні результати та психологічний стан, забезпечити вчителів відповідним методичним матеріалами.

Програма діє в межах населених пунктів (окрім обласних центрів) Донецької, Запорізької, Миколаївської, Харківської, Херсонської, Дніпропетровської (Нікопольський, Синельниківський та Криворізький райони) областей.

Для того, щоб заклад освіти зміг долучитися до проєкту, потрібно зареєструватися за посиланням

Заклади освіти, що стануть учасниками проєкту, отримують комплексний супровід освітнього процесу:

  • цифровий підручник eKidz.eu «Читання та розвиток мовлення» безплатно на 12 місяців із доступом до модуля з української мови для учнів 1–4 класів;
  • модуль із соціально-емоційного розвитку учнів (тексти й завдання) в електронному та друкованому форматі;
  • навчально-методичний посібник «Надолуження знань з рідної мови та психосоціальна підтримка учнів початкової школи засобами цифрового підручника eKidz.eu»;
  • онлайн-навчання вчителів і асистентів учителів (дводенне навчання загальною тривалістю 8 годин) з організації роботи із цифровим підручником, інноваційних кризових педагогічних умінь, діагностики та цілеспрямованого втручання в освітній процес для подолання втрат у навчанні;
  • сертифікати:
      • про проходження онлайн-курсу навчання (8 годин);
      • про підвищення кваліфікації для вчителів (30 годин) після успішного впровадження проєкту в школі;
      • про участь у проєкті для кожного учня;
      • про участь у проєкті для кожної школи;
  • сучасну українську літературу для бібліотеки — до 100 книжок;
  • консультаційну підтримку й допомогу від команди освітян та регіонального менеджера проєкту.

Наразі вже понад 300 шкіл доєднались до цієї програми, а більше 1 000 вчителів пройшли навчання та отримали сертифікати.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110550

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11628

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17743

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді