Поради педагогам профтехів, щоб ефективно організувати онлайн-навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Команда МОН підготувала три ключові поради для педагогів профтехів, які допоможуть організувати освітній процес у режимі онлайн. Стануть вони у пригоді також педагогам закладів загальної середньої освіти.

Дії роботодавця під час воєнного стану

  1. Розуміти особливості онлайн-навчання. Кожен педагог повинен усвідомлювати переваги та виклики, пов’язані з дистанційним форматом, знати, як правильно організувати процес і керувати ним. Усі нюанси онлайн-навчання допоможе зрозуміти посібник для педагогів і керівників профтехів, а також курс на онлайн-платформі EdEra «Про дистанційний та змішаний формати навчання».
  2. Озброїтися навчальними матеріалами. Використовуйте всі накопичені під час карантину онлайн-матеріали та не бійтеся створювати нові. Для цього можна використовувати платформу Youtube. Допоможе також розділ на сайті МОН «Онлайн-ресурси для учнів профтехів». Вільно використовуйте навчальні посібники та підручники. Зверніть особливу увагу на майстер-класи WorldSkills Ukraine, які розвивають конкретні навички за 7 професіями.
  3. Знати, де та як проводити заняття. Для проведення занять можна використовувати різні онлайн-сервіси та інструменти: Zoom, Google Meet і Microsoft Teams. У 2020 році представники 25 навчально-методичних центрів пройшли навчання з розгортання Microsoft Office 365, тому закликаємо ділитися знаннями з представниками закладів у своїх регіонах. Крім того, профтехи, виші та школи мають безкоштовний доступ до сервісу «G Suite for Education» від Google. Ресурс значно полегшує взаємодію учнів і педагогів, а також робить навчання інтерактивним.

Бонусна порада від команди МОН: будьте позитивними та уважними. Сьогодні учням потрібна ваша підтримка та турбота. Запитуйте про почуття та емоції вихованців, враховуйте психічний стан дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
129

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110498

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді