МОН про організацію освітнього процесу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти щодо організації освітнього процесу під час війни

МОН про організацію освітнього процесу

Дії роботодавця під час воєнного стану

Сергій Шкарлет, міністр освіти і науки, звернувся до освітян, батьків і громадськості щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

Щодо освітнього процесу

Освітній процес має бути запущений у тих регіонах, де безпекова ситуація це дозволяє. Уже у понеділок, 14 березня, має розпочатися освітній процес принаймні в 14 областях. Решта областей за результатами консультацій із цивільно-військовими адміністраціями мають ухвалити рішення щодо подальших дій стосовно освітнього процесу.

Освітній процес у місцях, де ситуація є небезпечною

У багатьох регіонах зберігається небезпечна ситуація. МОН рекомендує залежно від конкретної ситуації або тимчасово призупинити освітній процес або організувати його за дистанційною чи змішаною формою за погодженням з місцевими органами влади.

Навчання дітей, які перемістилися до інших регіонів

Діти, які тимчасово перемістилися до інших регіонів України, можуть долучитися до навчання в школі у будь-якому форматі за місцем тимчасового проживання. З цією метою Міністерство освіти і науки використовує платформу «Всеукраїнська школа онлайн», де учні 5-11 класів можуть отримати повний доступ до навчальних матеріалів.

Крім того, для вчителів у рамках платформи реалізований «Кабінет вчителя», завдяки якому можна створювати віртуальні класи, створити персональну освітню траєкторію для кожного учня, а для учнів відстежувати їх поступові навчальні здобутки і надавати зворотний зв'язок.

Для школярів функціонує мобільний додаток «Всеукраїнська школа онлайн». Окрім того, платформа доступна в інших країнах світу, тому діти, які тимчасово виїхали з України також можуть долучитися до навчання.

Щодо приватних освітніх онлайн-платформ

Під час воєнного стану більшість приватних освітніх платформ та онлайн-шкіл надали безкоштовний доступ до своїх послуг, що може допомогти сім'ям з дітьми долучитися до освітнього процесу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді