Освітній омбудсмен про те, чи можуть педагоги працювати дистанційно з будь-якої країни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 14 березня деякі заклади освіти відновлюють в умовах воєнного стану навчання після двотижневих канікул, зокрема у дистанційному форматі. Чи мають право педагоги працювати дистанційно, якщо через воєнні дії виїхали за межі України? Освітній омбудсмен роз’яснив

Освітній омбудсмен про те, чи можуть педагоги працювати дистанційно з будь-якої країни

Дії роботодавця під час воєнного стану

Не позбавляйте педагогів права на працю й не видавайте наказ про заборону дистанційної роботи для працівників, які наразі перебувають за межами України. Це не законно/

Дистанційна робота — це форма організації праці, за якої працівник виконує роботу поза робочими приміщеннями чи територією власника або уповноваженого ним органу, в будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ст. 60-2 КЗпП).

Чинне законодавство не встановлює жодних територіальних обмежень щодо робочого місця працівника в умовах дистанційної роботи.

Якщо в закладі освіти запровадили дистанційну роботу, працівник самостійно визначає робоче місце та несе відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на своєму робочому місці.

Отже, педагогічні працівники з використанням дистанційних технологій можуть виконувати педагогічну діяльність, перебуваючи за межами України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54038

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
500

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110741

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11703

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді