Пріоритетом в освіті є створення безпечних умов навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки наголошують, що безпека — це пріоритет

Пріоритетом в освіті є створення безпечних умов навчання

Вимоги пожежної безпеки: чекліст

На сайті відомства наголосили на можливості скористатися дистанційною або будь-якою іншою формою організації освітнього процесу, що є найбільш безпечною.

«Відповідно до статті 571 Закону України «Про освіту» в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану для учнів і вчителів незалежно від місця їхнього перебування гарантовано право скористатися дистанційною або будь-якою іншою формою організації освітнього процесу, що є найбільш безпечною», - зазначили в МОН. 

Крім того, зазначили, що у 2023/2024 навчальному році роботу закладів загальної середньої освіти можна організовувати в очному, дистанційному або змішаному режимах. Такі рішення мають право ухвалювати на місцях — засновники закладів освіти, ОВА й Київська обласна міська військова адміністрація. 

Також під час організації освітнього процесу, як за очною, так і дистанційною або змішаною формами, у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення необхідно перервати навчання та пройти до безпечного місця, у якому за можливості продовжити заняття. Наголошуємо, що й під час дистанційного навчання в разі організації навчання в синхронному режимі педагогічні працівники повинні зупинити урок та звернути увагу школярів на необхідність піти в укриття. Перебувати в укриттях потрібно до завершення дії сигналу «Повітряна тривога».

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7107

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3153

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
792

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274191

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді