Пріоритетом в освіті є створення безпечних умов навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки наголошують, що безпека — це пріоритет

Пріоритетом в освіті є створення безпечних умов навчання

Вимоги пожежної безпеки: чекліст

На сайті відомства наголосили на можливості скористатися дистанційною або будь-якою іншою формою організації освітнього процесу, що є найбільш безпечною.

«Відповідно до статті 571 Закону України «Про освіту» в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану для учнів і вчителів незалежно від місця їхнього перебування гарантовано право скористатися дистанційною або будь-якою іншою формою організації освітнього процесу, що є найбільш безпечною», - зазначили в МОН. 

Крім того, зазначили, що у 2023/2024 навчальному році роботу закладів загальної середньої освіти можна організовувати в очному, дистанційному або змішаному режимах. Такі рішення мають право ухвалювати на місцях — засновники закладів освіти, ОВА й Київська обласна міська військова адміністрація. 

Також під час організації освітнього процесу, як за очною, так і дистанційною або змішаною формами, у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення необхідно перервати навчання та пройти до безпечного місця, у якому за можливості продовжити заняття. Наголошуємо, що й під час дистанційного навчання в разі організації навчання в синхронному режимі педагогічні працівники повинні зупинити урок та звернути увагу школярів на необхідність піти в укриття. Перебувати в укриттях потрібно до завершення дії сигналу «Повітряна тривога».

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46055

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9096

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1074

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді