Які можливості надасть грантове фінансування в закладах вищої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Грантове фінансування збільшить кількість студентів, які отримують фінансову підтримку держави

Грантове фінансування освіти

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Впровадження системи грантового фінансування здобуття вищої освіти має збільшити кількість студентів, які отримують державну фінансову підтримку навчання, на 30-40%.

Таку думку зазначив заступник міністра освіти і науки Михайло Винницький під час онлайн-зустрічі з представниками громадського об’єднання «Прогресильні».

Як він повідомив, грантова система започаткує інститут співфінансування в українській вищій освіті.

«Мова йде про інститут співфінансування. Не 100% держава або 0%, а має бути система, де держава покриває частину коштів навчання в системі вищої освіти», — зауважив заступник очільника МОН.

Окрім того, він акцентував, що подібне грантове фінансування — це підсилення широкого конкурсу до закладів вищої освіти.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

«Широкий конкурс передбачається однозначно, ніхто не відмовляється від широкого конкурсу. Тому що якщо дотепер широкий конкурс був на бюджетне місце, і це було або на 100% фінансування студента, або на нуль, ти або попадав, або не попадав, то грантове фінансування передбачатиме те, що студент обирає той заклад, ту спеціальність, де він буде вчитись, заходить як контрактник, але частина його контракту (ймовірно, достатньо велика частина) оплачується за рахунок гранту», — наголосив Михайло Винницький.

Як передбачають у Міністерстві освіти і науки, грантове фінансування збільшить кількість людей, які отримують фінансову підтримку навчання у закладах вищої освіти.

«Замість того, щоб було 100-відсоткове, воно буде часткове, але більше людей отримають ті кошти», — підкреслив заступник міністра освіти Михайло Винницький.

Джерело Прогресильні

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110503

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11615

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді