Міністр освіти зустрівся з урядом Фінляндії щодо співпраці та розвитку освіти в Україні

Оксен Лісовий зустрівся із представниками уряду Фінляндії

Співпраця МОН з урядом Фінляндії

Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації

25 жовтня міністр освіти і науки України Оксен Лісовий зустрівся з міністеркою освіти Фінляндської Республіки Анною-Маєю Хенрікссон.

Під час зустрічі були обговорені основні потреби та завдання, що ставить перед собою МОН. 

За словами міністра освіти і науки, безпека освітнього процесу, відповідь на виклики війни, відновлення пошкоджених і зруйнованих закладів освіти, подолання освітніх втрат, а також аналіз і продовження трансформації загальної середньої, професійної та вищої освіти — це пріоритет у роботі освітнього відомства.

Відповідно до підрахунків Світового банку в березні 2023 року, щоби відбудувати сферу освіти в Україні, необхідно 597 мільйонів доларів США. Важливою для нашої держави є підтримка за такими напрямами:

  • відновлення та оснащення пошкоджених закладів освіти;
  • створення цифрових освітніх центрів;
  • забезпечення учасників дистанційного освітнього процесу цифровим обладнанням для навчання та роботи.

Уряд Фінляндії ще з 2003 року активно підтримував освіту й науку в Україні у межах Меморандуму про взаєморозуміння. У 2018 році Фінляндія разом з Європейським Союзом запустили проєкт із підтримки реформи української школи «Навчаємось разом». Завдяки проєкту:

  • здійснювали підготовку вчителів початкової школи для НУШ, 
  • популяризували освіту, 
  • підвищували рівень сприйняття суспільством важливості освіти та необхідності її трансформації, 
  • покращували освітнє середовище.

У період з 2020 по березень 2023 року в Україні функціонувала програма ЄС «EU4Skills: кращі навички для сучасної України», спрямована на підтримку ефективності трансформацій у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Спільно з Польщею, Естонією та Німеччиною її фінансувала й Фінляндія.

Наразі реалізовується проєкт «Підтримка інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в Україні». Зі свого боку Фінський центр експертизи з питань освіти та розвитку допоможе проаналізувати поточну ситуацію щодо інклюзивного професійного навчання та надасть рекомендації для майбутніх стратегічних документів.

За матерілами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
143171

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
86579

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
47019

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді