Міністр освіти зустрівся з урядом Фінляндії щодо співпраці та розвитку освіти в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оксен Лісовий зустрівся із представниками уряду Фінляндії

Співпраця МОН з урядом Фінляндії

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

25 жовтня міністр освіти і науки України Оксен Лісовий зустрівся з міністеркою освіти Фінляндської Республіки Анною-Маєю Хенрікссон.

Під час зустрічі були обговорені основні потреби та завдання, що ставить перед собою МОН. 

За словами міністра освіти і науки, безпека освітнього процесу, відповідь на виклики війни, відновлення пошкоджених і зруйнованих закладів освіти, подолання освітніх втрат, а також аналіз і продовження трансформації загальної середньої, професійної та вищої освіти — це пріоритет у роботі освітнього відомства.

Відповідно до підрахунків Світового банку в березні 2023 року, щоби відбудувати сферу освіти в Україні, необхідно 597 мільйонів доларів США. Важливою для нашої держави є підтримка за такими напрямами:

  • відновлення та оснащення пошкоджених закладів освіти;
  • створення цифрових освітніх центрів;
  • забезпечення учасників дистанційного освітнього процесу цифровим обладнанням для навчання та роботи.

Уряд Фінляндії ще з 2003 року активно підтримував освіту й науку в Україні у межах Меморандуму про взаєморозуміння. У 2018 році Фінляндія разом з Європейським Союзом запустили проєкт із підтримки реформи української школи «Навчаємось разом». Завдяки проєкту:

  • здійснювали підготовку вчителів початкової школи для НУШ, 
  • популяризували освіту, 
  • підвищували рівень сприйняття суспільством важливості освіти та необхідності її трансформації, 
  • покращували освітнє середовище.

У період з 2020 по березень 2023 року в Україні функціонувала програма ЄС «EU4Skills: кращі навички для сучасної України», спрямована на підтримку ефективності трансформацій у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Спільно з Польщею, Естонією та Німеччиною її фінансувала й Фінляндія.

Наразі реалізовується проєкт «Підтримка інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в Україні». Зі свого боку Фінський центр експертизи з питань освіти та розвитку допоможе проаналізувати поточну ситуацію щодо інклюзивного професійного навчання та надасть рекомендації для майбутніх стратегічних документів.

За матерілами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54016

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
237

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110702

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді