Міністр освіти зустрівся з урядом Фінляндії щодо співпраці та розвитку освіти в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оксен Лісовий зустрівся із представниками уряду Фінляндії

Співпраця МОН з урядом Фінляндії

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

25 жовтня міністр освіти і науки України Оксен Лісовий зустрівся з міністеркою освіти Фінляндської Республіки Анною-Маєю Хенрікссон.

Під час зустрічі були обговорені основні потреби та завдання, що ставить перед собою МОН. 

За словами міністра освіти і науки, безпека освітнього процесу, відповідь на виклики війни, відновлення пошкоджених і зруйнованих закладів освіти, подолання освітніх втрат, а також аналіз і продовження трансформації загальної середньої, професійної та вищої освіти — це пріоритет у роботі освітнього відомства.

Відповідно до підрахунків Світового банку в березні 2023 року, щоби відбудувати сферу освіти в Україні, необхідно 597 мільйонів доларів США. Важливою для нашої держави є підтримка за такими напрямами:

  • відновлення та оснащення пошкоджених закладів освіти;
  • створення цифрових освітніх центрів;
  • забезпечення учасників дистанційного освітнього процесу цифровим обладнанням для навчання та роботи.

Уряд Фінляндії ще з 2003 року активно підтримував освіту й науку в Україні у межах Меморандуму про взаєморозуміння. У 2018 році Фінляндія разом з Європейським Союзом запустили проєкт із підтримки реформи української школи «Навчаємось разом». Завдяки проєкту:

  • здійснювали підготовку вчителів початкової школи для НУШ, 
  • популяризували освіту, 
  • підвищували рівень сприйняття суспільством важливості освіти та необхідності її трансформації, 
  • покращували освітнє середовище.

У період з 2020 по березень 2023 року в Україні функціонувала програма ЄС «EU4Skills: кращі навички для сучасної України», спрямована на підтримку ефективності трансформацій у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Спільно з Польщею, Естонією та Німеччиною її фінансувала й Фінляндія.

Наразі реалізовується проєкт «Підтримка інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в Україні». Зі свого боку Фінський центр експертизи з питань освіти та розвитку допоможе проаналізувати поточну ситуацію щодо інклюзивного професійного навчання та надасть рекомендації для майбутніх стратегічних документів.

За матерілами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168896

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71904

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8127

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді