Як має відбуватися навчання під час повітряної тривоги

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Чи повинні вчителі продовжувати урок під час повітряної тривоги

Вимоги до безпечного навчання

Стратегії успішної комунікації керівника

У Запоріжжі батьків учнів запитують, чи погоджуються вони, аби їхні діти не переривали онлайн-навчання під час оголошення повітряних тривог. Натомість батьки акцентують на небезпеці.

Як рекомендують Міністерстві освіти і науки, то під час повітряної тривоги потрібно зупиняти освітній процес та прямувати в укриття. Це стосується навчання у межах різних форм навчання — очної, змішаної чи дистанційної.

За словами заступника керівника МОН Андрія Сташківа, проводити уроки під час тривог, якщо учні та вчителі не перебувають у безпечних місцях, — неприпустимо.

«Хіба що дитина під час уроків перебуває в укритті, наприклад, у себе в будинку, і звідти доєднується до онлайн-занять», — зауважив посадовець.

Однак дитина не має сидіти за комп’ютером під час повітряної тривоги тільки через те, що школа вирішила не переривати уроки.

Зокрема, заступник міністра освіти наголосив, що у МОН мають намір чіткіше прописати алгоритми дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Оновлення базуватиметься на тому, що під час повітряних тривог вчителі та учні мають перебувати у безпечних місцях.

 У Службі освітнього омбудсмена також акцентували, що під час оголошення повітряної тривоги першочерговою є безпека учасників освітнього процесу.

Джерело НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53957

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
209

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110624

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11658

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді