Дослідження показало, що близько половини українців не володіють англійською

Майже 44% українців не знають англійської — результати дослідження

Рівень володіння англійською мовою

Як провести тарифікацію педагогів

Лише 1% українців вільно володіє англійською мовою, а майже 44% взагалі її не знають.

Відповідну інформацію зазначив директор соціологічної служби Центру Разумкова Андрій Биченко. 

Проведення такого дослідження було зумовлено після того, як Президент України Володимир Зеленський запропонував офіційно закріпити статус англійської мови як однієї з мов міжнародного спілкування в Україні.

Відповідно до результатів опитування, 26,9% респондентів орієнтуються в окремих словах і простих фразах, але читати, писати або говорити англійською мовою зовсім не можуть. Зокрема, 19,2% громадян відповіли, що здатні трохи читати, писати або говорити англійською, але погано. Ще 7,5% опитаних можуть читати, писати та говорити, але не володіють англійською вільно.

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

За словами освітнього експерта Миколи Скиби, такі низькі результати — наслідок підходу до вивчення мов у школі та культури використання англійської в повсякденному, публічному та культурному просторі. На його думку, щоб виправити ситуацію, необхідно змінити підхід, підручники, а також заохочувати розвиток мовних клубів в Україні.

Як зауважив експерт, в Україні не так легко увійти в англомовне середовище, але громадяни можуть розпочати з найпростіших кроків, наприклад, використовувати онлайн-ресурси.

Джерело Суспільне

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4955

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10411

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді