Області України поділилися результатами впровадження реформи шкільного харчування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Висновки регіональних форумів: Хмельницька і Вінницька області вдосконалюють систему шкільного харчування

Впровадження реформи шкільного харчування

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Наразі регіони активно працюють над удосконаленням системи шкільного харчування. Протягом вересня дві області, зокрема Хмельницька й Вінницька, організували та провели обласні форуми. Під час яких проходило ознайомлення представників місцевих громад і органів місцевого самоврядування з можливостями реформи та поліпшення якості й забезпечення здоровою та смачною їжею учнів навчальних закладів.

У 2020 році було розпочато реформу з ініціативи першої леді Олени Зеленської та за підтримки профільних міністерств, державних установ, міжнародних партнерів, українських фахівців та громадських активістів.

У процесі форумів, організованими Хмельницькою та Вінницькою ОВА, учасники могли ознайомитися із практичними аспектами впровадження реформи, оцінити її ефективність на місцях та поділитися першими результатами. 

Спікери форумів поділилися методичними рекомендаціями та презентували різні підходи до впровадження програми в навчальних закладах. Зокрема обговорили актуальні питання, пов'язані з удосконаленням процедури закупівель, вибором нових моделей харчування, контролю якості харчування дітей, модернізацією харчоблоків та іншими аспектами реформи.

Однією з основних частин заходів стало обговорення Стратегії реформування системи шкільного харчування на період 2023–2027 років. Вона передбачає оновлення матеріально-технічної бази харчоблоків закладів освіти, вибір моделі організації харчування та навчання кухарів.

Як повідомив заступник начальника Хмельницької ОВА Володимир Юр’єв, регіон активно працював над упровадженням реформи, але російське вторгнення уповільнило реалізацію багатьох запланованих заходів щодо поліпшення цієї сфери. Однак, в області вже є приклади успішної реалізації передових ідей харчування у закладах освіти, зокрема впровадження кейтерингу в школах.

«Попри виклики, пов’язані з війною, формулюємо чітке бачення алгоритму дій на місцевому рівні, щоб реформа системи шкільного харчування була успішно впроваджена у кожній громаді регіону. Працюємо на результат!» — акцентував начальник Вінницької ОВА Сергій Борзов. 

За його словами, одним з вагомих кроків на цьому шляху має стати створення кулінарного хабу на базі Державного професійно-технічного навчального закладу «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг», у якому навчатимуть кваліфікованих кухарів.

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168947

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71935

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8141

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35120

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді