Області України поділилися результатами впровадження реформи шкільного харчування

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Висновки регіональних форумів: Хмельницька і Вінницька області вдосконалюють систему шкільного харчування

Впровадження реформи шкільного харчування

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Наразі регіони активно працюють над удосконаленням системи шкільного харчування. Протягом вересня дві області, зокрема Хмельницька й Вінницька, організували та провели обласні форуми. Під час яких проходило ознайомлення представників місцевих громад і органів місцевого самоврядування з можливостями реформи та поліпшення якості й забезпечення здоровою та смачною їжею учнів навчальних закладів.

У 2020 році було розпочато реформу з ініціативи першої леді Олени Зеленської та за підтримки профільних міністерств, державних установ, міжнародних партнерів, українських фахівців та громадських активістів.

У процесі форумів, організованими Хмельницькою та Вінницькою ОВА, учасники могли ознайомитися із практичними аспектами впровадження реформи, оцінити її ефективність на місцях та поділитися першими результатами. 

Спікери форумів поділилися методичними рекомендаціями та презентували різні підходи до впровадження програми в навчальних закладах. Зокрема обговорили актуальні питання, пов'язані з удосконаленням процедури закупівель, вибором нових моделей харчування, контролю якості харчування дітей, модернізацією харчоблоків та іншими аспектами реформи.

Однією з основних частин заходів стало обговорення Стратегії реформування системи шкільного харчування на період 2023–2027 років. Вона передбачає оновлення матеріально-технічної бази харчоблоків закладів освіти, вибір моделі організації харчування та навчання кухарів.

Як повідомив заступник начальника Хмельницької ОВА Володимир Юр’єв, регіон активно працював над упровадженням реформи, але російське вторгнення уповільнило реалізацію багатьох запланованих заходів щодо поліпшення цієї сфери. Однак, в області вже є приклади успішної реалізації передових ідей харчування у закладах освіти, зокрема впровадження кейтерингу в школах.

«Попри виклики, пов’язані з війною, формулюємо чітке бачення алгоритму дій на місцевому рівні, щоб реформа системи шкільного харчування була успішно впроваджена у кожній громаді регіону. Працюємо на результат!» — акцентував начальник Вінницької ОВА Сергій Борзов. 

За його словами, одним з вагомих кроків на цьому шляху має стати створення кулінарного хабу на базі Державного професійно-технічного навчального закладу «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг», у якому навчатимуть кваліфікованих кухарів.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11593

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17687

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді