Методичні рекомендації щодо облаштування шкільної їдальні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сайті УІРО опублікували методичні рекомендації щодо облаштування харчоблоків у закладах середньої освіти

Облаштування харчоблоків у школі

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

В Українському інституті розвитку освіти сформувала й опублікували методичні рекомендації щодо облаштування харчоблоків у закладах загальної середньої освіти. 

Метою відповідного удосконалення системи організації харчування в закладах освіти є забезпечити формування культури здорового, збалансованого споживання їжі та питної води, та здійснити якісні зміни в технологічних процесах, зокрема  провести модернізацію обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів освіти. 

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Саме для того для закладів освіти  були розроблені «Методичні рекомендації щодо облаштування харчоблоків у закладах загальної середньої освіти». 

Окрім того, заклади освіти можуть скористатися інтерактивним калькулятором харчоблоку, який допоможе закладам, відповідно до можливостей та ресурсного забезпечення, здійснити розрахунок необхідного технологічного обладнання.  А також щодо того, що згідно з наповнюваністю закладу освіти та обраною моделлю харчування, необхідно врахувати під час будівництва та/або модернізації шкільного харчоблоку.

Джерело УІРО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
108

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54080

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
635

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110825

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді