26 ветеранів пройшли підготовку для викладання предмету «Захист України»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Перші 26 ветеранів стали вчителями «Захисту України»

Викладачі

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Перші 26 ветеранів війни завершили навчання та викладатимуть початкову військову підготовку в закладах освіти, у рамках проєкту Міноборони.

Таку інформацію зазначали в Міністерстві у справах ветеранів. 

Відповідно до Постанови №1399 від 16 грудня 2022 року ветерани війни мають право викладати предмет «Захист України» у закладах освіти.

Як повідомили у відомстві, учасники з 15 областей України пройшли курси з підвищення кваліфікації на базі Національного університету оборони України за оновленою програмою. 

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Загалом, до фахового викладання шкільних дисциплін національно-патріотичного спрямування мають бути залучені 593 ветерани війни. Планується, що такий підхід сприятиме покращенню якості навчання школярів.

Окрім того, у період підготовки ветерани-вчителі:

  • вдосконалили свою педагогічну майстерність;
  • отримали актуальну інформацію з тактичної медицини та вогневої підготовки;
  • удосконалили свої знання з історії українського війська;
  • пройшли навчання з психології.

У Міністерстві у справах ветеранів зауважили, що залучення військових сприятиме підвищенню професійної компетентності фахівців у сфері військово-патріотичного виховання та суттєво підвищить ідеологічну складову оборонної стійкості держави.

За матеріалами Мінветеранів

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54017

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
240

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110702

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді