26 ветеранів пройшли підготовку для викладання предмету «Захист України»

Перші 26 ветеранів стали вчителями «Захисту України»

Викладачі

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Перші 26 ветеранів війни завершили навчання та викладатимуть початкову військову підготовку в закладах освіти, у рамках проєкту Міноборони.

Таку інформацію зазначали в Міністерстві у справах ветеранів. 

Відповідно до Постанови №1399 від 16 грудня 2022 року ветерани війни мають право викладати предмет «Захист України» у закладах освіти.

Як повідомили у відомстві, учасники з 15 областей України пройшли курси з підвищення кваліфікації на базі Національного університету оборони України за оновленою програмою. 

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

Загалом, до фахового викладання шкільних дисциплін національно-патріотичного спрямування мають бути залучені 593 ветерани війни. Планується, що такий підхід сприятиме покращенню якості навчання школярів.

Окрім того, у період підготовки ветерани-вчителі:

  • вдосконалили свою педагогічну майстерність;
  • отримали актуальну інформацію з тактичної медицини та вогневої підготовки;
  • удосконалили свої знання з історії українського війська;
  • пройшли навчання з психології.

У Міністерстві у справах ветеранів зауважили, що залучення військових сприятиме підвищенню професійної компетентності фахівців у сфері військово-патріотичного виховання та суттєво підвищить ідеологічну складову оборонної стійкості держави.

За матеріалами Мінветеранів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4948

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10381

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді