Вчителям рекомендують проводити психологічні хвилинки для підтримки учнів

Вчителям радять проводити на уроках психологічні хвилинки, що допоможуть учням впоратися зі стресом

Проведення психологічних хвилинок

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

Вчителям радять проводити психологічні хвилинки під час уроку, що допоможуть учням впоратися зі стресом та його наслідками.

Таку інформацію зазначено в листі МОН з рекомендаціями щодо викладання шкільних предметів.

Як повідомили в Міністерстві освіти та науки, психологічні хвилинки допоможуть емоційно налаштувати учнів на урок та плідну роботу, завдяки чому створюватиметься сприятлива атмосфера.

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

«Регулярне впровадження психологічних хвилинок у зручний час та слушній нагоді допоможе здобувачу освіти стати більш спокійним, врівноваженим, а також дасть змогу краще зрозуміти свої почуття», — зауважили в рекомендаціях.

Зокрема, вчителі мають самостійно визначити, коли та у який час провести психологічну хвилинку.

Під час підготовки такої форми роботи дітьми вчителі можуть використовувати навчально-методичний посібник «Психологічна хвилинка», що містить 108 коротких відеотренінгів.

Джерело МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46385

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5017

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді