Освітні програми 2021/2022: що рекомендує МОН
Місцеві громади використали менше половини субвенції на забезпечення реформи «Нова українська школа».
Таку інформацію повідомив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет під час виступу на форумі «Нова українська школа 2021: синергія, інтеграція, менеджмент».
Як він відзначив, стан використання субвенції є незадовільним, адже громади використали лише 47,4% субвенції на забезпечення реформи НУШ.
Роль учителя сьогодні — забезпечити навчання, яке охоплює всіх учнів без вибірковості. Щоб знайти або виростити такого вчителя й говорити з ним однією мовою, ви маєте розуміти, як він повинен вибудовувати освітній процес, якщо в класі є діти з особливими освітніми потребами.
«Загальний показник складає 47,4. Лише 47,4! Скажіть, будь ласка, кошти вже не потрібні?» — наголосив керівник Міносвіти.
Окрім того, очільник освітнього відомства зауважив, Міністерство фінансів відслідковує це питання набагато жорсткіше, ніж Міністерство освіти та науки.
«Може, якщо не потрібні кошти, то на перерозподіл віддамо в такому випадку?» — поставив питання глава МОН Сергій Шкарлет.