У МОН планують оновлення навчального предмета «Інформатика» у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство цифрової трансформації спільно з Міністерством освіти ініціювали проєкт оновлення навчального предмета «Інформатика»

У МОН планують оновлення навчального предмета «Інформатика» у школах

Освітні програми 2021/2022: що рекомендує МОН

Таку інформацію повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.

За словами міністра, уже створено міжвідомчу робочу групу для модернізації навчальних програм та оновлення змісту та навчально-методичного забезпечення навчального предмета.

«Предмет повинен відповідати вмінням сучасних дітей, а не забирати в них інтерес до технологій через програму предмета, яка застаріла років так на 20», – зазначив Михайло Федоров.

ІТ-школяр: нові компетентності з інформатики

До 15 березня 2022 року міжвідомча робоча група має опрацювати питання оновлення змісту інформатичної освіти та розробити нові навчальні програми.

І уже до 1 червня 2022 року оновлені навчальні програми мають подати в МОН для отримання грифів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168930

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71926

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8134

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35111

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді