У МОН планують оновлення навчального предмета «Інформатика» у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство цифрової трансформації спільно з Міністерством освіти ініціювали проєкт оновлення навчального предмета «Інформатика»

У МОН планують оновлення навчального предмета «Інформатика» у школах

Освітні програми 2021/2022: що рекомендує МОН

Таку інформацію повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.

За словами міністра, уже створено міжвідомчу робочу групу для модернізації навчальних програм та оновлення змісту та навчально-методичного забезпечення навчального предмета.

«Предмет повинен відповідати вмінням сучасних дітей, а не забирати в них інтерес до технологій через програму предмета, яка застаріла років так на 20», – зазначив Михайло Федоров.

ІТ-школяр: нові компетентності з інформатики

До 15 березня 2022 року міжвідомча робоча група має опрацювати питання оновлення змісту інформатичної освіти та розробити нові навчальні програми.

І уже до 1 червня 2022 року оновлені навчальні програми мають подати в МОН для отримання грифів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1689

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
306

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54224

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
771

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111073

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді