Законопроєкт щодо створення єдиного переліку пріоритетних напрямів науки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кабмін затверджуватиме єдиний перелік замість існуючих переліків пріоритетних напрямів

Розвиток науки в Україні

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

В Україні планують створити єдиний перелік пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, що визначатимуться на період до 5 років.

Такі зміни вміщено в проєкті закону «Про систему пріоритетних напрямів наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності в Україні», який винесено на громадське обговорення.

Передбачається, що уряд затверджуватиме єдиний перелік замість існуючих переліків пріоритетних напрямів розвитку науки та техніки й інноваційної діяльності, які наразі є занадто розпорошеними і суттєво дублюються.

Окрім того, у межах єдиного переліку виділятимуться дві групи пріоритетних напрямів: «Передова наука» (спрямовані на розвиток фундаментальних наукових досліджень світового рівня) та «Подолання національних викликів» (спрямовані на розвиток усього ланцюга від фундаментальних досліджень до науково-технічних (експериментальних) розробок у сферах, що є важливими для забезпечення національної безпеки та оборони, відновлення економіки та повоєнного сталого розвитку країни).

Зауважимо, що вперше за 30 років існування пріоритетів до них додано новий напрям національної безпеки і оборони та напрям креативного й інклюзивного суспільства, який спрямований на забезпечення розвитку гуманітарної сфери країни.

У разі виникнення коментарів і пропозицій до законопроєкту, їх можна надсилати до 06 вересня 2023 року на електронну пошту: [email protected].

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
220

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110651

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді