Приміщення шкіл активно готують до нового навчального року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Триває підготовка до офлайн-навчання в київських закладах освіти

Підготовка закладів освіти до навчання

Стратегії успішної комунікації керівника

В Києві пріоритетом є відновлення очного навчання. 

Місто продовжує працювати над тим, аби збільшити кількість та, де потрібно, здійснити капітальні ремонти укриттів у закладах освіти. Наразі такі роботи тривають у 437 закладах.

Для моніторингу укриттів і приміщень закладів освіти створено спеціальні комісії, що можливість їхнього використання як найпростіших укриттів. Відповідно складають акти оцінки об’єктів.

Про це акцентував заступник голови КМДА Валентин Мондриївський у ході наради з головами районних в місті Києві державних адміністрацій із питань організації освітнього процесу під час воєнного стану та приведення в готовність фонду захисних споруд закладів освіти до використання за призначенням.

«Із метою покращення умов перебування учасників освітнього процесу, а також збільшення кількості місць у найпростіших укриттях у 2023 році виконуються роботи у 437 закладах освіти. Нам важливо відновити офлайн-навчання в київських школах, тому міська влада продовжує збільшувати кількість укриттів, аби уберегти дітей та вчителів», — зазначив представник КМДА.

Окрім того, він зауважив, що на створення безпечного освітнього простору відповідно до міської програми «Безпечне освітнє середовище» виділено понад пів мільярда гривень.

Зокрема, на капітальні ремонти укриттів у закладах загальної середньої освіти додатково передбачено 116 млн грн.

Ці кошти заплановані за рахунок державної субвенції — 81 млн грн та місцевого бюджету — 35 млн грн. У підсумку в найпростіших укриттях шкіл покращать умови перебування учасників освітнього процесу, а також збільшать кількість місць. 

Джерело Вечерній Київ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
181

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110571

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11633

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17752

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді