Що робити з навчанням дитини після нічної тривоги

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Якщо дитина втомлена після нічної повітряної тривоги, не треба змушувати її йти до школи» — міністр освіти Лісовий

Навчання дітей в умовах війни

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Міністр освіти та науки України Оксен Лісовий розповів, як у прийдешньому навчальному році діти відвідуватимуть заняття в умовах війни та повітряних тривог.

Насамперед за його словами, якщо дитина не виспалася і почувається втомленою на ранок після нічної повітряної тривоги, не варто її змушувати йти на перший урок.

Очільник Міносвіти зауважив, що наздогнати пропущену тему можна пізніше: наприклад, на платформі Всеукраїнської школи онлайн. Водночас самостійну або контрольну роботу можна буде доскласти.

«Треба бути реалістами і розуміти, що втомлена дитина навряд зможе сприймати матеріал на уроці та мати необхідний рівень концентрації. Часом дорослим так само складно сфокусуватися після безсонної ночі, тоді що казати про школярів», — акцентував керівник освітнього відомства.

Окрім того, він роз’яснив, що якщо у вчителя, який веде урок дистанційно, починається повітряна тривога, а у дітей в класі ні, то викладач перериває заняття та йде в укриття. За можливості вчитель продовжує заняття зі сховища, однак якщо такої можливості немає, «це не катастрофа».

«Це питання не стільки про академічну успішність і правила, скільки про ментальне здоров’я — і школярів, і педагогів. Усім зараз важко. Війна стосується кожного з нас. Привносить зміни у життя, у його різні сфери. Додається навантаження, якого б у мирний час не було. Тому зараз як ніколи важливо берегти свій ресурс та одне одного», — акцентував Оксен Лісовий.

За матеріалами Міністра освіти та науки

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3523

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81988

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77659

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54102

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19286

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді