Які компетентності вчителя початкових класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Яким має бути ідеальний вчитель початкових класів

Навички вчителя початкових класів

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Школа є середовищем, де дитина здобуває важливі знання. І саме вчитель є наставником та другом кожного учня.

На сайті Державної служби якості освіти опублікували перелік професійних компетентностей вчителя початкових класів. Він визначений професійним стандартом.

Відповідний перелік використовують для оцінювання компетентності педагогів.

Таким чином, ідеальний учитель має володіти та демонструвати такі професійні компетентності:

  • мовно-комунікативна;
  • предметно-методична;
  • інформаційно-цифрова;
  • психологічна;
  • емоційно-етична;
  • педагогічне партнерство;
  • інклюзивна;
  • проєктувальна;
  • прогностична;
  • організаційна;
  • оцінювально-аналітична;
  • інноваційна;
  • рефлексивна;
  • здатність до навчання впродовж життя.

Для вчителів цей перелік можу бути корисним для того, щоб самостійно визначати орієнтири професійного розвитку та запобігати необ'єктивності під час зовнішнього оцінювання, зокрема, і сертифікації педагогічних працівників.

Для того, щоб визначити компентності, що потребують удосконалення, ДСЯО пропонує два способи: самооцінювання власної педагогічної майстерності або вивчення практичного досвіду роботи.

Ці етапи сертифікації дають учителю бачення власної траєкторії розвитку.

Джерело Освіта.24

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110535

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11626

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17737

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді