Які компетентності вчителя початкових класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Яким має бути ідеальний вчитель початкових класів

Навички вчителя початкових класів

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Школа є середовищем, де дитина здобуває важливі знання. І саме вчитель є наставником та другом кожного учня.

На сайті Державної служби якості освіти опублікували перелік професійних компетентностей вчителя початкових класів. Він визначений професійним стандартом.

Відповідний перелік використовують для оцінювання компетентності педагогів.

Таким чином, ідеальний учитель має володіти та демонструвати такі професійні компетентності:

  • мовно-комунікативна;
  • предметно-методична;
  • інформаційно-цифрова;
  • психологічна;
  • емоційно-етична;
  • педагогічне партнерство;
  • інклюзивна;
  • проєктувальна;
  • прогностична;
  • організаційна;
  • оцінювально-аналітична;
  • інноваційна;
  • рефлексивна;
  • здатність до навчання впродовж життя.

Для вчителів цей перелік можу бути корисним для того, щоб самостійно визначати орієнтири професійного розвитку та запобігати необ'єктивності під час зовнішнього оцінювання, зокрема, і сертифікації педагогічних працівників.

Для того, щоб визначити компентності, що потребують удосконалення, ДСЯО пропонує два способи: самооцінювання власної педагогічної майстерності або вивчення практичного досвіду роботи.

Ці етапи сертифікації дають учителю бачення власної траєкторії розвитку.

Джерело Освіта.24

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168951

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71935

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8141

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді