У ВР зареєстровано законопроєкт, який зменшує навчальне навантаження працівників
Як поінформувати працівника про умови трудового договору
У парламенті зареєстрували законопроєкт, який пропонує зменшити навчальне навантаження науково-педагогічних працівників вищої освіти з нинішніх 600 годин у рік до 400-500 годин у рік.
Відповідну інформацію зазначили в Міністерстві освіти та науки.
Як зауважили в освітньому відомстві, проєкт закону є результатом спільної роботи Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій та Міністерства освіти і науки.
Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати Окрім того, законопроєктом передбачено, що навчальне навантаження залежатиме від обсягу виконуваної наукової роботи науково-педагогічним працівником вищої освіти — облік годин ЗВО ведуть самостійно в межах їхньої автономії.
«Так ми заохочуватимемо наукову роботу в університетах, а робочий час викладачів формуватиметься за тим же принципом, що у їхніх європейських колег. Якщо ж викладач повністю зосереджується саме на навчанні, то буде правильно кваліфікувати його як педагогічного працівника і не вимагати наукової роботи», — акцентують у Міносвіти щодо норм законопроєкту.
Джерело МОН
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті