Українські викладачі вишів отримають менше навантаження

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У ВР зареєстровано законопроєкт, який зменшує навчальне навантаження працівників

Навчальне навантаження педагогів вишів

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

У парламенті зареєстрували законопроєкт, який пропонує зменшити навчальне навантаження науково-педагогічних працівників вищої освіти з нинішніх 600 годин у рік до 400-500 годин у рік.

Відповідну інформацію зазначили в Міністерстві освіти та науки. 

Як зауважили в освітньому відомстві, проєкт закону є результатом спільної роботи Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій та Міністерства освіти і науки.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Окрім того, законопроєктом передбачено, що навчальне навантаження залежатиме від обсягу виконуваної наукової роботи науково-педагогічним працівником вищої освіти — облік годин ЗВО ведуть самостійно в межах їхньої автономії.

«Так ми заохочуватимемо наукову роботу в університетах, а робочий час викладачів формуватиметься за тим же принципом, що у їхніх європейських колег. Якщо ж викладач повністю зосереджується саме на навчанні, то буде правильно кваліфікувати його як педагогічного працівника і не вимагати наукової роботи», — акцентують у Міносвіти щодо норм законопроєкту.

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
208

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110617

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді