Методичний посібник для вчителів щодо роботи в НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У мережі опублікували методичні матеріали для освітян «Сучасні підходи і технології НУШ»

Освітній процес у НУШ

Як провести тарифікацію педагогів

Методисти відділу шкільної освіти УІРО підготували для освітян 2 випуск методичних матеріалів «Сучасні підходи і технології Нової української школи».

Відповідний документ опублікували на сайті Українського інституту розвитку освіти. 

В сучасних умовах активний розвиток інформаційного суспільства, цифрових технологій і поява нових професій вимагає від людей не тільки мати ґрунтовні знання із своєї спеціальності, але й вміти:

  • комунікувати;
  • працювати в команді;
  • швидко знаходити необхідну інформацію;
  • здійснювати аналіз інформації;
  • пропонувати нові ідеї.

Водночас ці зміни відбуваються й у освітній галузі, яка повинна допомогти учням оволодіти необхідними компетентностями для подальшої успішної реалізації в суспільстві.

Саме тому в посібнику УІРО зазначені компетентнісно орієнтовані завдання з 4 галузей:

  • мовно-літературної (у частині англійської мови);
  • історичної;
  • громадянської;
  • природничої.

Педагогічні працівники можуть використовувати матеріали на своїх уроках або створити власні компетентнісно орієнтовані завдання на основі запропонованих. У посібнику доступні методичні розробки на теми:

  • topic: At the restaurant;
  • topic: Me, My Family, My Friends;
  • topic: My home;
  • topic: Learning to do laundry. Life skills;
  • topic: Travelling;
  • topic: Holidays and traditions;
  • topic: Sports;
  • topic: Hobby;
  • topic: Shopping;
  • topic: Environment;
  • topic: Shopping For Clothes;
  • topic: President fun facts;
  • компетентнісно орієнтовані завдання для предметів «Вступ до історії України та громадянської освіти», «Досліджуємо історію і суспільство (інтегрований курс)»;
  • компетентнісно орієнтовані завдання для предметів «Історія України», «Всесвітня історія»;
  • компетентнісно орієнтовані завдання для курсу «Громадянська освіта»;
  • різноманітність тварин;
  • вода як розчинник.

За словами авторів посібника, майбутнє освіти — за завданнями, які можуть зацікавити учнів і є дотичними до них. Адже школярі мають уміти не просто повторювати факти, а продемонструвати справжнє розуміння.

За матеріалами УІРО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110467

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11611

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді