Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, а це не лише про потреби оборони.
Відповідну інформацію зазначили в Міністерстві освіти і науки, коментуючи початок запуску пілотного проєкту оновленої дисципліни, апробація якого відбуватиметься у школах різних регіонів.
Передбачається, що на основі відгуків учителів і учнів, що братимуть участь у пілотному проєкті, програму дисципліни буде покращено та фіналізовано.
Для успішного впровадження пілоту, МОН організує курс для вчителів. Для цього будуть залучені міжнародні та громадські організації, які мають досвід у навчанні дорослих.
Окрім того, для навчання українських вчителів залучать спеціалістів, які мають досвід роботи з симуляторами FPV-дронів, спеціалізацію у топографії, домедичній допомозі та запобіганні травматизму.
В освітньому відомстві акцентували, що вже найближчим часом робочі групи запрошених експертів почнуть працювати над пропозиціями з оновлення практичної складової дисципліни.
Також очікується, що вони актуалізують програму і збільшать кількість практичних занять, додадуть підготовку до опанування базовими технологіями, якими зараз користуються захисники і захисниці.
«Практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, а це не лише про потреби оборони. Навички домедичної допомоги та орієнтування на місцевості стануть у пригоді в походах, подорожах чи кризових ситуаціях. Знання з мінної безпеки допоможуть зберегти життя і здоров'я, правильно поводитися у разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Навички керування БПЛА — конкурентна перевага, їх використовують відеографи, геодезисти, археологи і ще безліч спеціалістів у професійній діяльності», — наголошують у Міністерстві освіти і науки.
Зауважимо, що пропедевтичний безпековий практикум буде запроваджено в межах інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у другому циклі базової освіти (7-9 класи).
Джерело МОН