Програму «Захисту України» оновлять під реалії сучасності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Практична складова дисципліни стосуватиметься вмінь, необхідних для реалій сьогодення

Оновлення

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, а це не лише про потреби оборони.

Відповідну інформацію зазначили в Міністерстві освіти і науки, коментуючи початок запуску пілотного проєкту оновленої дисципліни, апробація якого відбуватиметься у школах різних регіонів.

Передбачається, що на основі відгуків учителів і учнів, що братимуть участь у пілотному проєкті, програму дисципліни буде покращено та фіналізовано.

Для успішного впровадження пілоту, МОН організує курс для вчителів. Для цього будуть залучені міжнародні та громадські організації, які мають досвід у навчанні дорослих.

Окрім того, для навчання українських вчителів залучать спеціалістів, які мають досвід роботи з симуляторами FPV-дронів, спеціалізацію у топографії, домедичній допомозі та запобіганні травматизму.

В освітньому відомстві акцентували, що вже найближчим часом робочі групи запрошених експертів почнуть працювати над пропозиціями з оновлення практичної складової дисципліни.

Також очікується, що вони актуалізують програму і збільшать кількість практичних занять, додадуть підготовку до опанування базовими технологіями, якими зараз користуються захисники і захисниці.

«Практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, а це не лише про потреби оборони. Навички домедичної допомоги та орієнтування на місцевості стануть у пригоді в походах, подорожах чи кризових ситуаціях. Знання з мінної безпеки допоможуть зберегти життя і здоров'я, правильно поводитися у разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Навички керування БПЛА — конкурентна перевага, їх використовують відеографи, геодезисти, археологи і ще безліч спеціалістів у професійній діяльності», — наголошують у Міністерстві освіти  і науки.

Зауважимо, що пропедевтичний безпековий практикум буде запроваджено в межах інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у другому циклі базової освіти (7-9 класи).

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
198

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110598

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11642

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17764

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді