Багато дітей віком 10-19 років мають психічні розлади – звіт ЮНІСЕФ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ЮНІСЕФ ​​та Інститут Ґеллапа провели дослідження впливу пандемії на психічне здоров’я молоді

Багато дітей віком 10-19 років мають психічні розлади – звіт ЮНІСЕФ

Новий Порядок організації інклюзивного навчання: основне

Результат такого дослідження описаний у звіті ЮНІСЕФ.

За результатами дослідження з'ясували, що більшість дітей у всьому світі постраждали від карантинів, закриття шкіл та порушень розпорядку дня. Багато молоді відчувають страх та невпевненість у завтрашньому дні.

«Через карантинні обмеження багато дітей провели частину свого життя далеко від сім’ї, друзів, шкільних класів та ігор – ключових елементів дитинства», – зауважила виконавча директорка ЮНІСЕФ Генрієтта Форе.

«Вплив значний, і це лише вершина айсберга. Ще до початку пандемії надто багато дітей уже були обтяжені наявними проблемами психічного здоров’я», – додала вона.

Понад один із семи дітей віком від 10 до 19 років (13%) живуть уже з діагностованим психічним розладом. Це 89 мільйонів хлопців і 77 мільйонів дівчат.

Діагностовані проблеми психічного здоров’я:

  • тривога;
  • аутизм;
  • біполярний розлад;
  • СДУГ;
  • депресія;
  • розлади харчування;
  • шизофренія.

Законодавство про загальну середню освіту: НОВЕ

    Усе це може істотно зашкодити здоров’ю, освіті та майбутньому дітей, йдеться в доповіді.

    Крім того, у звіті зазначено, що кожного року приблизно 45,8 тисяч підлітків помирають через самогубства. Для підлітків віком від 15 до 19 років це четверта за поширеністю причина смерті після травм на дорогах, туберкульозу та насильства.

    додаток

    Статичний блок для новин

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

    Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
    130

    Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

    Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
    110503

    «Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

    Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
    11615

    Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

    Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
    17720

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді