Багато дітей віком 10-19 років мають психічні розлади – звіт ЮНІСЕФ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ЮНІСЕФ ​​та Інститут Ґеллапа провели дослідження впливу пандемії на психічне здоров’я молоді

Багато дітей віком 10-19 років мають психічні розлади – звіт ЮНІСЕФ

Новий Порядок організації інклюзивного навчання: основне

Результат такого дослідження описаний у звіті ЮНІСЕФ.

За результатами дослідження з'ясували, що більшість дітей у всьому світі постраждали від карантинів, закриття шкіл та порушень розпорядку дня. Багато молоді відчувають страх та невпевненість у завтрашньому дні.

«Через карантинні обмеження багато дітей провели частину свого життя далеко від сім’ї, друзів, шкільних класів та ігор – ключових елементів дитинства», – зауважила виконавча директорка ЮНІСЕФ Генрієтта Форе.

«Вплив значний, і це лише вершина айсберга. Ще до початку пандемії надто багато дітей уже були обтяжені наявними проблемами психічного здоров’я», – додала вона.

Понад один із семи дітей віком від 10 до 19 років (13%) живуть уже з діагностованим психічним розладом. Це 89 мільйонів хлопців і 77 мільйонів дівчат.

Діагностовані проблеми психічного здоров’я:

  • тривога;
  • аутизм;
  • біполярний розлад;
  • СДУГ;
  • депресія;
  • розлади харчування;
  • шизофренія.

Законодавство про загальну середню освіту: НОВЕ

    Усе це може істотно зашкодити здоров’ю, освіті та майбутньому дітей, йдеться в доповіді.

    Крім того, у звіті зазначено, що кожного року приблизно 45,8 тисяч підлітків помирають через самогубства. Для підлітків віком від 15 до 19 років це четверта за поширеністю причина смерті після травм на дорогах, туберкульозу та насильства.

    додаток

    Статичний блок для новин

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Як впровадити інклюзію в закладі освіти

    Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
    5646

    Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

    У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
    77847

    Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

    Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
    4205

    Асистент вчителя: основні обов’язки

    Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
    82115

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді