Українці можуть звернутися по психологічну допомогу до Національної асоциації

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Працює лінія безоплатної психологічної допомоги від Національної психологічної асоціації

Психологічна допомога українцям

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Міністерство освіти і науки України інформує про роботу лінії безоплатної психологічної допомоги від Національної психологічної асоціації 0-800-100-102.

Відповідна лінія має два формати роботи: аудіо- та відеозв’язок і приймає дзвінки громадян України, які нині перебувають в інших країнах, а саме:

  • Чехія +420 800 012 058
  • Польща +48 800 088 141
  • Франція +33 805 080 466
  • Португалія +351 800 780 756
  • Швеція +46 20 160 46 46
  • Ірландія +353 1800 817 519
  • Італія +39 800 939 092
  • Австрія +43 800 017967
  • Велика Британія +44 808 164 2432
  • Румунія +40 800 400 597
  • Словаччина +421 800 182 399
  • Угорщина +368 098 1580
  • Болгарія +359 800 46 160
  • Іспанія +34 900 861 441
  • Німеччина +49 800 000 26 00
  • Естонія +372 8000 044 624
  • Литва +370 800 00 414
  • Латвія +371 80 005 945
  • Бельгія +32 800 11 728
  • Данія +45 80 82 08 61
  • Нідерланди +31 800 230 04 05

Важливо, що психологи лінії — це кваліфіковані спеціалісти, які пройшли спеціальне навчання з кризових психологічних інтервенцій, травматерапії та роботи з темами насильства.

Експерти мають відповідний досвід роботи та дотримуються етичних стандартів.

Важливо, що всі звернення є конфіденційними, запису розмов не ведеться. У разі необхідності спеціалісти лінії скеровують звернення до фахових спеціалістів суміжних спеціальностей.

Зазначимо, що допомога Національної психологічної асоціації працює з 10 до 20 години щодня без вихідних.

Окрім того, з травня на лінії також працюють і психіатри. Зокрема розпочато формат клієнтських тематичних груп підтримки онлайн тривалістю 2 місяці. Групи працюють раз на тиждень, охочі повнолітні особи можуть до них приєднатися. 

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110325

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17680

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді