Роз’яснення щодо реформи старшої профільної освіти в Україні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Чи передбачає реформа старшої профільної школи закриття закладів і звільнення вчителів

Реформа старшо профільної освіти НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Запланована в Україні реформа старшої профільної школи — це не про закриття шкіл. Вона передбачає зміну освітньої мережі.

Про це акцентував заступник очільника Комітету ВР із питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин, а також відповів на питання, які хвилюють освітян. Зокрема, про можливе скорочення мережі закладів та втрату роботи для частини педагогів.

Як він зауважив, у межах реформи, до прикладу, одна школа буде спеціалізуватися на 10 — 12 класах як академічний ліцей, інша — готувати з 1 до 9 класу. Для якоїсь особливо нічого не зміниться.

«Ці зміни не залежать, скажімо, від особи міністра і складу МОН, адже ми планово переходимо до 12-річної школи», — наголосив Сергій Колебошин.

Зокрема, нардеп повідомив, що мережу оптимізуватимуть, адже в Україні змінилася демографічна ситуація. Це точно призведе до трансформації. Держава в жодному разі не закриватиме школи, бо засновники орієнтовно 95 % шкіл — громади. На другому місці — приватні школи, а таких, де засновником школи є безпосередньо держава, — одиниці.

Окрім того, якщо громада зацікавлена в школі, із нею нічого не відбудеться.

Нагадаємо, що у межах реалізації реформи НУШ в Україні планують створити мережу академічних та професійних ліцеїв.

Джерело НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53966

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
211

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110640

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді