У структурі Міністерства освіти функціонуватиме новий директорат — дошкільної та інклюзивної освіти

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО
У структурі Міністерства освіти і науки функціонуватиме новий директорат — дошкільної та інклюзивної освіти.
Раніше питання дошкільної та інклюзивної освіти вирішував один Директорат МОН — дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти.
Відтепер в освітньому відомстві вже завершено добір кандидатів на зайняття вакантної посади Генерального директора директорату дошкільної та інклюзивної освіти.
Експерт роз’яснила, чи включати профспілку до складу атестаційної комісії та що означає норма «залучати представників профспілкової організації до роботи атестаційної комісії»
Окрім того, публічний добір на посаду тривав менше доби. Оголошення про зайняття вакантної посади державної служби було розміщено на офіційному сайті МОН ввечері 18 липня, приймання резюме кандидатів завершилося вже о 12:00 19 липня.
Директорат МОН дошкільної та інклюзивної освіти стане сьомим директоратом у структурі освітнього відомства.
За матеріалами Освіта.юа
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті