У структурі Міністерства освіти функціонуватиме новий директорат — дошкільної та інклюзивної освіти

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО
У структурі Міністерства освіти і науки функціонуватиме новий директорат — дошкільної та інклюзивної освіти.
Раніше питання дошкільної та інклюзивної освіти вирішував один Директорат МОН — дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти.
Відтепер в освітньому відомстві вже завершено добір кандидатів на зайняття вакантної посади Генерального директора директорату дошкільної та інклюзивної освіти.
Експерт роз’яснила, чи включати профспілку до складу атестаційної комісії та що означає норма «залучати представників профспілкової організації до роботи атестаційної комісії»
Окрім того, публічний добір на посаду тривав менше доби. Оголошення про зайняття вакантної посади державної служби було розміщено на офіційному сайті МОН ввечері 18 липня, приймання резюме кандидатів завершилося вже о 12:00 19 липня.
Директорат МОН дошкільної та інклюзивної освіти стане сьомим директоратом у структурі освітнього відомства.
За матеріалами Освіта.юа
З року в рік у ЗДО створюють низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків