Українські педагоги повинні бути готові до реалізації НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Український учитель має бути готовим реалізовувати ідеї Нової української школи

Реалізація реформи НУШ

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Український педагог має бути готовим реалізовувати ідеї Нової української школи.

Така мета є однією з провідних цілей реформування сфери середньої освіти, що закладена у презентованій Міністерством освіти та науки Візії майбутнього української освіти.

Як зазначили автори нової візії розвитку освіти, для досягнення цієї мети педагоги мають бути готові до впровадження сучасних освітніх практик відповідно до концепції НУШ та викликів сьогодення.

Зокрема, в країні має відбутися оновлення моделі сертифікації педагогів, яке забезпечить НУШ висококваліфікованими фахівцями, які будуть відкритими до змін і нових ідей.

Також керівники закладів освіти повинні стати лідерами шкільних команд, які реалізують освітній процес на засадах НУШ та ефективно реагують на виклики сьогодення.

Нагадаємо, що нещодавно в освітньому відомстві опублікували візію майбутнього освіти і науки, що відображає цілі та принципи розвитку освітньої сфери.

Передбачається, що візія допоможе створити освітню систему, яка відповідатиме потребам та запитам народу України, враховуватиме виклики та використовуватиме можливості.

Відповідний документ визначає завдання, до яких буде прагнути Міністерство, реалізуючи освітню реформу в країні.

Планується, що наступним кроком для реалізації візії освіти і науки стане розроблення відповідної Національної стратегії розвитку освіти.

Джерело: Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54027

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
455

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110728

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді