На Київщині учні самостійно розробили проєкт обладнання коворкінгу на базі пошкодженого ліцею

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У пошкодженому окупантами Плосківському ліцеї на Київщині відкрився сучасний коворкінг, який обладнали самі учні

Коворкінг на базі пошкодженої школи

Які вимоги з безпеки виконати, щоб заклад міг працювати

У селі Плоске Броварського району на Київщині відкрився сучасний коворкінг для учнів і дорослих. Створенням коворкінгу на базі Плосківського ліцею займалися його учні, які у травні виграли грант в межах програми UActive.

Зазначимо, що на початку вторгнення російська армія пробула у Плоскому 10 днів — їх вистачило, аби зруйнувати частину закладу освіти. Окупанти розмістились у школі, а свої танки поставили біля її стін. 25 березня 2022 під час бою з українськими військами в танках здетонували боєприпаси. 

Як наслідок, одне крило ліцею вигоріло вщент. Згоріли спортивна зала, медпункт, кабінет НУШ, у якому навчався перший клас, обладнані нові класи інформатики і математики та майстерня, у якій вціліли лише глиняні глечики. Наразі заклад освіти потребує ремонту даху, через відсутність якого неможливо розпочати ремонт внутрішніх приміщень.

Під час відновлення команда учениць Powerpuff girls розробили проєкт коворкінгу.  Навесні команда взяла участь у програмі громадянської освіти для молоді UActive — спільному проєкті міжнародного благодійного фонду savED та освітньої фундації GoGlobal.

Окрім коворкінгу в Плоскому, гранти отримали ще 4 проєкти учнів:

  • простір для культурно-освітнього розвитку жителів громади на базі актової зали школи, відродження театральної традиції школи (Катюжанка);
  • проєкт, що допоможе вирішити проблему безпритульних тварин та підвищити екологічну свідомість чернігівчан (Чернігів);
  • спортзала з елементами реабілітації для громади на базі школи (Михайло-Коцюбинське);
  • спортивний простір для різних видів спорту та фізичних активностей, а також для дозвілля (Бородянка).

Упродовж двох місяців програми учениці вивчали управління проєктами, дизайн-мислення, основи бюджетування і вдосконалювали свій проєкт, який успішно презентували на пітчингу перед журі, вигравши грант у $5000.

Саме тому школярі та вчителі змогли перетворити шкільну бібліотеку на коворкінг. Його обладнали сучасними меблями, мультимедійною дошкою, тут також розташовано бібліотеку з понад 200 сучасних книжок. Зокрема, компанія Lyft передала savED для учнівського коворкінгу 12 ноутбуків MacBook.

«Те, що старшокласники готові брати на себе відповідальність змінювати свої громади й реалізовувати непрості проєкти, надихає і дає впевненість у тому, що Україну ми не лише відбудуємо, а й зробимо кращою», — зауважила співзасновниця та стратегічна директорка міжнародного благодійного фонду savED Анна Новосад.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4918

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100164

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22687

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді