На Київщині учні самостійно розробили проєкт обладнання коворкінгу на базі пошкодженого ліцею

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У пошкодженому окупантами Плосківському ліцеї на Київщині відкрився сучасний коворкінг, який обладнали самі учні

Коворкінг на базі пошкодженої школи

Які вимоги з безпеки виконати, щоб заклад міг працювати

У селі Плоске Броварського району на Київщині відкрився сучасний коворкінг для учнів і дорослих. Створенням коворкінгу на базі Плосківського ліцею займалися його учні, які у травні виграли грант в межах програми UActive.

Зазначимо, що на початку вторгнення російська армія пробула у Плоскому 10 днів — їх вистачило, аби зруйнувати частину закладу освіти. Окупанти розмістились у школі, а свої танки поставили біля її стін. 25 березня 2022 під час бою з українськими військами в танках здетонували боєприпаси. 

Як наслідок, одне крило ліцею вигоріло вщент. Згоріли спортивна зала, медпункт, кабінет НУШ, у якому навчався перший клас, обладнані нові класи інформатики і математики та майстерня, у якій вціліли лише глиняні глечики. Наразі заклад освіти потребує ремонту даху, через відсутність якого неможливо розпочати ремонт внутрішніх приміщень.

Під час відновлення команда учениць Powerpuff girls розробили проєкт коворкінгу.  Навесні команда взяла участь у програмі громадянської освіти для молоді UActive — спільному проєкті міжнародного благодійного фонду savED та освітньої фундації GoGlobal.

Окрім коворкінгу в Плоскому, гранти отримали ще 4 проєкти учнів:

  • простір для культурно-освітнього розвитку жителів громади на базі актової зали школи, відродження театральної традиції школи (Катюжанка);
  • проєкт, що допоможе вирішити проблему безпритульних тварин та підвищити екологічну свідомість чернігівчан (Чернігів);
  • спортзала з елементами реабілітації для громади на базі школи (Михайло-Коцюбинське);
  • спортивний простір для різних видів спорту та фізичних активностей, а також для дозвілля (Бородянка).

Упродовж двох місяців програми учениці вивчали управління проєктами, дизайн-мислення, основи бюджетування і вдосконалювали свій проєкт, який успішно презентували на пітчингу перед журі, вигравши грант у $5000.

Саме тому школярі та вчителі змогли перетворити шкільну бібліотеку на коворкінг. Його обладнали сучасними меблями, мультимедійною дошкою, тут також розташовано бібліотеку з понад 200 сучасних книжок. Зокрема, компанія Lyft передала savED для учнівського коворкінгу 12 ноутбуків MacBook.

«Те, що старшокласники готові брати на себе відповідальність змінювати свої громади й реалізовувати непрості проєкти, надихає і дає впевненість у тому, що Україну ми не лише відбудуємо, а й зробимо кращою», — зауважила співзасновниця та стратегічна директорка міжнародного благодійного фонду savED Анна Новосад.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
31

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110408

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11604

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17700

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді