«Зависання» коштів на місцевих рахунках є недопустимим

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Залишки субвенції мають йти на зарплату вчителям та закупівлю обладнання для шкіл

Міністр освіти про ситуацію із залишками субвенції на рахунках місцевих бюджетів

Виховний процес у 2021/2022 н. р.: нові рекомендації МОН

Безцільне «зависання» коштів освітньої субвенції на рахунках місцевих бюджетів є недопустимим явищем.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет у листі до керівників обласних і Київської адміністрацій, коментуючи накопичення майже 7 млрд грн залишків субвенції на рахунках місцевих бюджетів.

Як зазначив очільник Міносвіти, мета освітнього відомства — посилення взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування й забезпечення на законодавчому рівні ефективного використання коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

«Залишки субвенції мають йти на зарплату педагогічним працівникам, закупівлю обладнання для їдалень та навчальних кабінетів, придбання засобів індивідуального захисту. Безцільне «зависання» коштів на місцевих рахунках є недопустимим явищем у розбудові сучасного, комфортного, інклюзивного освітнього середовища», — наголосив міністр освіти Сергій Шкарлет.

Таким чином, Міністерство освіти і науки рекомендує засновникам закладів освіти провести ґрунтовний аналіз поточного стану матеріально-технічної бази та спрямувати залишки коштів за освітньою субвенцією, що утворилися на рахунках місцевих бюджетів на оплату праці педагогічних працівників та оновлення матеріально-технічної бази шкіл.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1139

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді