«Зависання» коштів на місцевих рахунках є недопустимим

Залишки субвенції мають йти на зарплату вчителям та закупівлю обладнання для шкіл

Міністр освіти про ситуацію із залишками субвенції на рахунках місцевих бюджетів

Виховний процес у 2021/2022 н. р.: нові рекомендації МОН

Безцільне «зависання» коштів освітньої субвенції на рахунках місцевих бюджетів є недопустимим явищем.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет у листі до керівників обласних і Київської адміністрацій, коментуючи накопичення майже 7 млрд грн залишків субвенції на рахунках місцевих бюджетів.

Як зазначив очільник Міносвіти, мета освітнього відомства — посилення взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування й забезпечення на законодавчому рівні ефективного використання коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

«Залишки субвенції мають йти на зарплату педагогічним працівникам, закупівлю обладнання для їдалень та навчальних кабінетів, придбання засобів індивідуального захисту. Безцільне «зависання» коштів на місцевих рахунках є недопустимим явищем у розбудові сучасного, комфортного, інклюзивного освітнього середовища», — наголосив міністр освіти Сергій Шкарлет.

Таким чином, Міністерство освіти і науки рекомендує засновникам закладів освіти провести ґрунтовний аналіз поточного стану матеріально-технічної бази та спрямувати залишки коштів за освітньою субвенцією, що утворилися на рахунках місцевих бюджетів на оплату праці педагогічних працівників та оновлення матеріально-технічної бази шкіл.

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
27942

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78581

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
308

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді