«Зависання» коштів на місцевих рахунках є недопустимим

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Залишки субвенції мають йти на зарплату вчителям та закупівлю обладнання для шкіл

Міністр освіти про ситуацію із залишками субвенції на рахунках місцевих бюджетів

Виховний процес у 2021/2022 н. р.: нові рекомендації МОН

Безцільне «зависання» коштів освітньої субвенції на рахунках місцевих бюджетів є недопустимим явищем.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет у листі до керівників обласних і Київської адміністрацій, коментуючи накопичення майже 7 млрд грн залишків субвенції на рахунках місцевих бюджетів.

Як зазначив очільник Міносвіти, мета освітнього відомства — посилення взаємодії з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування й забезпечення на законодавчому рівні ефективного використання коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

«Залишки субвенції мають йти на зарплату педагогічним працівникам, закупівлю обладнання для їдалень та навчальних кабінетів, придбання засобів індивідуального захисту. Безцільне «зависання» коштів на місцевих рахунках є недопустимим явищем у розбудові сучасного, комфортного, інклюзивного освітнього середовища», — наголосив міністр освіти Сергій Шкарлет.

Таким чином, Міністерство освіти і науки рекомендує засновникам закладів освіти провести ґрунтовний аналіз поточного стану матеріально-технічної бази та спрямувати залишки коштів за освітньою субвенцією, що утворилися на рахунках місцевих бюджетів на оплату праці педагогічних працівників та оновлення матеріально-технічної бази шкіл.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
213

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54131

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
697

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110913

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді