Поради від МОЗ щодо подолання панічної атаки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві охорони здоров’я розповіли як дорослим і дітям упоратися з панічною атакою

Подолання панічної атаки НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Як повідомили у Всесвітній організації охорони здоров’я, на 2022 рік близько 264 млн людей у світі мали панічні розлади. Це 3,6% населення планети.

Відповідну інформацію зазначили в Міністерстві охорони здоров’я. 

Зауважимо, що панічна атака – це різкий напад страху, який триває протягом кількох хвилин та характеризується наступними симптомами:

  • прискорене серцебиття;
  • біль у грудях, симптоми схожі на серцевий напад;
  • надмірне потовиділення;
  • тремтіння, озноб або припливи жару;
  • задишка й відчуття задухи;
  • нудота та/або біль у животі;
  • запаморочення;
  • почуття нереальності того, що відбувається (знеособлення або дереалізація);
  • страх втратити контроль, «збожеволіти» чи померти;
  • окремі специфічні симптоми.

Для того, щоб впоратися із приступом панічної атаки, потрібно повернутися в момент «тут і зараз», «заземлитися» – поставити ступні на підлогу й відчути опору.

У Міністерстві охорони здоров’я виокремили, що однією з найпопулярніших технік є «5–4–3–2–1».

Людина, яка перебуває у стані панічного страху, має назвати:

5 речей, які бачить (наприклад, ваші руки, стіл, небо);

4 речі, які відчуває фізично (наприклад, тверда поверхня під ногами, одяг на тілі тощо);

3 речі, які чує (наприклад, спів пташок, звук машин, музика);

2 речі, які відчуває на нюх (наприклад, кава, опале листя, парфум);

1 річ, яку може відчути на смак (м’ятна гумка, чай тощо).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53966

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
211

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110640

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді