У Міністерстві освіти та науки надало рекомендації щодо проведення випускних вечорів

Стратегії успішної комунікації керівника
Цього року Міністерство освіти та науки закликало воєнні адміністрації та закладам освіти зважати на безпекову ситуацію та організовувати випускні вечори та урочистості відповідно до вимог воєнного стану.
Щодо цього МОН уже надало певні рекомендації закладам.
В освітньому відомстві акцентують, що проведення випускного в конкретному закладі освіти має вирішувати дирекція та вчителі навчального закладу. Зокрема, великі святкування у воєнний час є недоречними, але і дитинство у дітей забирати не потрібно.
Зазначимо, що наразі в Україні працює понад 12 тисяч закладів освіти – і в кожному може бути своя ситуація, тому й рекомендовано вирішувати питання проведення випускних на місцях. При цьому, на тих територіях, де навчання тривало онлайн, випускних не буде, аби не наражати дітей, батьків і вчителів на небезпеку.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів