Освітній омбудсмен розповів, як не допустити винних у булінгу до керівництва школою

Як скласти річний план закладу освіти: ДОСВІД КОЛЕГ
Про це повідомив Сергій Горбачов на своїй fb-сторінці.
Освітній омбудсмен розглянув приклад Соснівського ліцею №2 Львівської області, де суд визнав винною у булінгу директорку ліцею Наталію Щербань. Рішення суду набрало чинності, однак це не завадило їй претендувати на посаду директорки.
«Вона подала документи на конкурс, щоб знову керувати тим самим ліцеєм, чиїх учнів вона публічно принижує. На жаль, відділ освіти не мав права відмовити їй у прийнятті документів, оскільки наразі закон не передбачає такої підстави для відмови», – пише омбудсмен.
⇒ Як створити безпечне середовище у закладі освіти
Тому, Сергій Горбачов обіцяє ініціювати зміни до законодавства – він звернеться до комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій. Омбудсмен хоче доповнити закон «Про повну загальну середню освіту» забороною винним у булінгу претендувати на посаду директора.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту