Формувати дружний учнівський колектив — одне із завдань класного керівника. Він має створити середовище підтримки й здорової конкуренції. А в інклюзивних класах до звичних завдань додається ще одне — складне і багатогранне: залучити дитину з ООП у колектив однолітків, об’єднати їх в одну спільноту, із першого дня створити доброзичливу, сприятливу для дружніх взаємин атмосферу, запобігати булінгу. Як це зробити?
Статті за темою
Усі статті за темоюПротоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2311
Асистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81818
Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77132
Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53757
Учнівське самоврядування в закладі освіти
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19171