Синергія між засновником, директором, громадою – важливий фактор на шляху підвищення якості освіти

2 червня 2021 року Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у першій сесії «Комфортне середовище для всіх учасників освітнього процесу» Всеукраїнського форуму «Україна 30. Освіта і наука».

Готуємо учнів та працівників до безпечних канікул: РЕКОМЕНДАЦІЇ

Очільник Служби зазначив, що освітнє середовище закладу освіти оцінюється Державною службою якості освіти та її територіальними органами в розрізі таких складових як забезпечення безпечних й комфортних умов навчання і праці, створення середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, формування інклюзивного, розвивального, мотивуючого до навчання освітнього простору.

Результати проведених інституційних аудитів у 2020 та 2021 роках показали позитивні тенденції у діяльності закладів освіти щодо створення антибулінгових програм, безпечного освітнього простору, організації харчування у школі та в роботі вчителів, зокрема формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь, реалізація педагогіки партнерства.

Руслан ГУРАК нагадав, що її командою спільно з партнерами створено порадник для керівників закладів загальної середньої освіти – «Абетка для директора», використовуючи який кожен заклад має можливість самостійно оцінити стан освітніх та управлінських процесів, а відтак і побудувати якісну школу.

За його словами лише синергія між засновником, директором, громадою дозволить створити освітній простір, який позитивно впливатиме на якість освіти.

Нагадаємо, 31 травня п. р. пройшов перший день Всеукраїнського Форуму «Україна 30. Освіта і наука».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12265

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді