Синергія між засновником, директором, громадою – важливий фактор на шляху підвищення якості освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

2 червня 2021 року Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у першій сесії «Комфортне середовище для всіх учасників освітнього процесу» Всеукраїнського форуму «Україна 30. Освіта і наука».

Готуємо учнів та працівників до безпечних канікул: РЕКОМЕНДАЦІЇ

Очільник Служби зазначив, що освітнє середовище закладу освіти оцінюється Державною службою якості освіти та її територіальними органами в розрізі таких складових як забезпечення безпечних й комфортних умов навчання і праці, створення середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, формування інклюзивного, розвивального, мотивуючого до навчання освітнього простору.

Результати проведених інституційних аудитів у 2020 та 2021 роках показали позитивні тенденції у діяльності закладів освіти щодо створення антибулінгових програм, безпечного освітнього простору, організації харчування у школі та в роботі вчителів, зокрема формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь, реалізація педагогіки партнерства.

Руслан ГУРАК нагадав, що її командою спільно з партнерами створено порадник для керівників закладів загальної середньої освіти – «Абетка для директора», використовуючи який кожен заклад має можливість самостійно оцінити стан освітніх та управлінських процесів, а відтак і побудувати якісну школу.

За його словами лише синергія між засновником, директором, громадою дозволить створити освітній простір, який позитивно впливатиме на якість освіти.

Нагадаємо, 31 травня п. р. пройшов перший день Всеукраїнського Форуму «Україна 30. Освіта і наука».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
154

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді