Влада формує принципи роботи щодо освітньої реінтеграції Донбасу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні створять координаційні ради з питань стабілізації ситуації на деокупованих територіях

Освітня реінтеграція ДонбасуЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Уряд рекомендував Донецькій та Луганській обласним державним адміністраціям утворити координаційні ради з питань стабілізації ситуації на деокупованих територіях областей та їх реінтеграції.

Така інформація зазначена у відповідній постанові Кабінету Міністрів України. 

Насамперед утворені ради повинні розпочати підготовку проєктів планів першочергових дій із стабілізації ситуації на деокупованих територіях та їх реінтеграції.

Окрім того, у межах підготовки до дій із стабілізації ситуації має бути проведена робота з відновлення органів державної влади, безпеки, гуманітарного та медичного реагування, відновлення інфраструктури, економіки, інформаційної політики, а також робота з відновлення освітніх потреб громадян.

Під час забезпечення освітніх потреб координаційні ради мають організувати роботу з ведення обліку дітей дошкільного і шкільного віку та організації надання освітніх послуг.

Зокрема, повинні бути визначені першочергові потреби дітей з особливими освітніми потребами, організована робота з організації психологічної підтримки дітей для адаптації та відновлення в умовах воєнного стану, відновлення надання культурних послуг, зокрема з бібліотечної діяльності.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53976

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
222

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110658

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді