Пріоритетом Міносвіти стане організація безпеки в освітньому середовищі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Пріоритетом Міністерства освіти в роботі з міжнародними донорами є відповіді на виклики війні

Організація безпеки освітнього середовища

Стратегії успішної комунікації керівника

У Міністерстві освіти та науки визначили пріоритет у роботі з міжнародними донорами та партнерами, а саме безпека освітнього процесу, як відповідь на виклики війні.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий під час зустрічі з делегацією Всесвітньої федерації профспілок «Інтернаціонал освіти». 

Зокрема, у процесі зустрічі обговорювалося питання безпеки освітнього середовища, впровадження реформ, співпраці МОН з міжнародними неурядовими організаціями.

«Пріоритетом коаліції з міжнародними донорами та партнерами буде безпека освітнього процесу, відповідь на виклики війні, відновлення пошкоджених і зруйнованих закладів освіти та аналіз і продовження реформ загальної середньої, професійної та вищої освіти», — наголосив керівник Міносвіти Оксен Лісовий.

За словами очільника освітнього відомства, МОН докладає зусиль для збереження педагогічних колективів шкіл, що перемістилися із тимчасово окупованих територій України, надолуження освітніх втрат, підтримки психологічної стійкості вчителів та учнів, а також відбудови освітньої інфраструктури, зруйнованої внаслідок повномасштабного вторгнення.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53951

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
207

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110615

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11654

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді