У Міносвіти пропонують ввести премії вчителям за компенсаційні уроки

Додаткові заняття для надолуження втрачених знань мають гідно оплачуватися

Проведення компенсаційних уроківЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Додаткові компенсаційні заняття, проведення яких може стати допомогою дітям у надолуженні втрачених знань, мають гідно оплачуватися та не мати значних обсягів понаднормової роботи для вчителя.

Така інформація зазначена в інформаційних матеріалах Міністерства освіти та науки до слухань у комітеті ВР з питань освіти, науки та інновацій, що будуть присвячені освітнім втратам учнів і відбудуться 11 травня.

В освітньому відомстві зауважують, що допомогою дітям у надолуженні втрачених знань і навичок може стати планування закладом освіти додаткових компенсаційних занять, програма тьюторства тощо.

«Важливо, що така робота не повинна стати ще одним додатковим неоплачуваним або низько оплачуваним навантаженням для вчителів, які мають отримувати гідну оплату праці та не мати значних обсягів понаднормової роботи. Одним зі способів вирішення цієї проблеми може бути освітня субвенція на години варіативної складової, зокрема на індивідуально-групові заняття, адже не кожна громада може профінансувати такі видатки», — наголошують у Міносвіти.

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

Проте у Міністерстві фінансів України вважають передчасним обговорення питання визначення фінансового ресурсу для забезпечення заходів з компенсації освітніх втрат та освітніх розривів.

Як повідомляють у МОН: «Питання визначення обсягу фінансового ресурсу та джерел для забезпечення заходів з компенсації освітніх втрат і освітніх розривів, згідно з позицією Міністерства фінансів, доречно розглядати лише за результатами напрацювання алгоритму проведення відповідних досліджень та формалізації механізму вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів». 

Окрім того, в освітньому відомстві акцентують, що в умовах обмежених  часових, матеріальних і людських ресурсів для подолання втрат у навчанні слід застосовувати заходи, які є якомога більш універсальними, автоматизованими та максимально використовувати вже існуючі ресурси, оптимізувати час навчання, застосовувати міжнародні практики тощо.

Наприклад, Департамент освіти та науки виконавчого органу Київської міської адміністрації змінює у травні-червні цього року звичну класно-урочну систему на індивідуалізоване / групове навчання та запроваджує проведення індивідуальних та групових компенсаторних занять.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
143167

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
86577

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
47018

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді