У Міносвіти пропонують ввести премії вчителям за компенсаційні уроки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Додаткові заняття для надолуження втрачених знань мають гідно оплачуватися

Проведення компенсаційних уроківЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Додаткові компенсаційні заняття, проведення яких може стати допомогою дітям у надолуженні втрачених знань, мають гідно оплачуватися та не мати значних обсягів понаднормової роботи для вчителя.

Така інформація зазначена в інформаційних матеріалах Міністерства освіти та науки до слухань у комітеті ВР з питань освіти, науки та інновацій, що будуть присвячені освітнім втратам учнів і відбудуться 11 травня.

В освітньому відомстві зауважують, що допомогою дітям у надолуженні втрачених знань і навичок може стати планування закладом освіти додаткових компенсаційних занять, програма тьюторства тощо.

«Важливо, що така робота не повинна стати ще одним додатковим неоплачуваним або низько оплачуваним навантаженням для вчителів, які мають отримувати гідну оплату праці та не мати значних обсягів понаднормової роботи. Одним зі способів вирішення цієї проблеми може бути освітня субвенція на години варіативної складової, зокрема на індивідуально-групові заняття, адже не кожна громада може профінансувати такі видатки», — наголошують у Міносвіти.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Проте у Міністерстві фінансів України вважають передчасним обговорення питання визначення фінансового ресурсу для забезпечення заходів з компенсації освітніх втрат та освітніх розривів.

Як повідомляють у МОН: «Питання визначення обсягу фінансового ресурсу та джерел для забезпечення заходів з компенсації освітніх втрат і освітніх розривів, згідно з позицією Міністерства фінансів, доречно розглядати лише за результатами напрацювання алгоритму проведення відповідних досліджень та формалізації механізму вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів». 

Окрім того, в освітньому відомстві акцентують, що в умовах обмежених  часових, матеріальних і людських ресурсів для подолання втрат у навчанні слід застосовувати заходи, які є якомога більш універсальними, автоматизованими та максимально використовувати вже існуючі ресурси, оптимізувати час навчання, застосовувати міжнародні практики тощо.

Наприклад, Департамент освіти та науки виконавчого органу Київської міської адміністрації змінює у травні-червні цього року звичну класно-урочну систему на індивідуалізоване / групове навчання та запроваджує проведення індивідуальних та групових компенсаторних занять.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4965

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100229

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22701

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді