МАН запустила профорієнтаційний проєкт для підлітків про професії відбудови

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для старших школярів створили серію відео про актуальні для відбудови України професії

Профорієнтація українських підлітків НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Мала академія наук України створила інформаційну профорієнтаційну кампанію для підлітків «#CVIDOMI: відбудовувати країну».

Цей відеопроєкт матиме 10 епізодів про професії, які можна починати опановувати не лише в університетах, але й у закладах професійно-технічної освіти. Усі ці фахи будуть потрібні у відбудові України.

Поки що опублікували відео про наступні професії:

  • помічниця/помічник машиніста електропотяга;
  • пекар/пекарка;
  • медичний брат/сестра.
📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Щодо змісту епізодів, то герої та героїні розповідають, де навчилися свого фаху, у чому полягають основні їхні обов’язки, які є переваги й труднощі в їхній роботі, якими є перспективи кар’єрного зростання.

Зазначимо, що у межах проєкту «#CVIDOMI: відбудовувати країну» на платформі МАН України публікуються профорієнтаційні матеріали, покликані допомогти українським підліткам відкинути гендерні й профорієнтаційні стереотипи під час вибору кар’єри.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
82

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54080

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
634

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110814

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді