Інклюзивно-ресурсні центри створюються для забезпечення дітям права на освіту

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти побував із візитом на Чернігівщині, де відвідав інклюзивно-ресурсний центр

Інклюзивно-ресурсний центр на Чернігівщині

Плани МОН на п’ять років: до чого підготуватисяМіністр освіти і науки України Сергій Шкарлет відвідав інклюзивно-ресурсний центр № 1 м. Чернігів у межах робочої поїздки на Чернігівщину, яка відбулась у складі делегації на чолі з Прем’єр-міністром України Денисом Шмигалем.

«Основним завданням інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо індивідуальної програми розвитку. Фахівці в роботі з дітьми застосовують високоякісні новітні технології та інноваційні інструменти діагностики. Психічні процеси дитини (пам'ять, увага, мислення) оцінюються за допомогою міжнародних методик», — наголосив очільник Міносвіти.

Як повідомив міністр, станом на травень 2021 року загалом на території України функціонує 633 інклюзивно-ресурсних центри. Ще 18 ІРЦ, відповідно до оперативної інформації з обласних департаментів (управлінь) освіти і науки, планується створити до кінця цього року.

«З метою діджиталізації послуг забезпечено функціонування системи автоматизації роботи ІРЦ. Через портал батьки можуть дистанційно подати документи, вибрати зручне для них ІРЦ та час його відвідування, використовувати внесені до системи висновки. Також розроблено мобільний застосунок для допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами та фахівцям ІРЦ», — акцентував Міністр освіти і науки.

У ході цієї поїздки, Сергій Шкарлет ознайомився з матеріальною базою закладу, побував у кабінетах логопеда та дефектолога, оглянув зали лікувально-фізичної культури та реабілітації.

Близько 200 дітей щотижня отримують корекційні послуги в інклюзивно-ресурсному центрі. Проводяться як індивідуальні, так і групові заняття. Тривалість групових занять становить 35-40 хвилин, індивідуальних — 20-25 хвилин.

У Центрі встановлено сучасне комп’ютерне та мультимедійне обладнання: 2 стаціонарних комп’ютери, 13 ноутбуків, 8 планшетів, 3 багатофункціональні пристрої, 4 інтерактивні сенсорні модулі, 2 інтерактивні панелі. Усі кабінети обладнані відповідно до вимог чинного законодавства та пристосовані для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрім того, Міністр освіти відвідав Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування та ознайомився з роботою закладу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
5019

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100266

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22716

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді