Інклюзивно-ресурсні центри створюються для забезпечення дітям права на освіту

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти побував із візитом на Чернігівщині, де відвідав інклюзивно-ресурсний центр

Інклюзивно-ресурсний центр на Чернігівщині

Плани МОН на п’ять років: до чого підготуватисяМіністр освіти і науки України Сергій Шкарлет відвідав інклюзивно-ресурсний центр № 1 м. Чернігів у межах робочої поїздки на Чернігівщину, яка відбулась у складі делегації на чолі з Прем’єр-міністром України Денисом Шмигалем.

«Основним завданням інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо індивідуальної програми розвитку. Фахівці в роботі з дітьми застосовують високоякісні новітні технології та інноваційні інструменти діагностики. Психічні процеси дитини (пам'ять, увага, мислення) оцінюються за допомогою міжнародних методик», — наголосив очільник Міносвіти.

Як повідомив міністр, станом на травень 2021 року загалом на території України функціонує 633 інклюзивно-ресурсних центри. Ще 18 ІРЦ, відповідно до оперативної інформації з обласних департаментів (управлінь) освіти і науки, планується створити до кінця цього року.

«З метою діджиталізації послуг забезпечено функціонування системи автоматизації роботи ІРЦ. Через портал батьки можуть дистанційно подати документи, вибрати зручне для них ІРЦ та час його відвідування, використовувати внесені до системи висновки. Також розроблено мобільний застосунок для допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами та фахівцям ІРЦ», — акцентував Міністр освіти і науки.

У ході цієї поїздки, Сергій Шкарлет ознайомився з матеріальною базою закладу, побував у кабінетах логопеда та дефектолога, оглянув зали лікувально-фізичної культури та реабілітації.

Близько 200 дітей щотижня отримують корекційні послуги в інклюзивно-ресурсному центрі. Проводяться як індивідуальні, так і групові заняття. Тривалість групових занять становить 35-40 хвилин, індивідуальних — 20-25 хвилин.

У Центрі встановлено сучасне комп’ютерне та мультимедійне обладнання: 2 стаціонарних комп’ютери, 13 ноутбуків, 8 планшетів, 3 багатофункціональні пристрої, 4 інтерактивні сенсорні модулі, 2 інтерактивні панелі. Усі кабінети обладнані відповідно до вимог чинного законодавства та пристосовані для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрім того, Міністр освіти відвідав Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування та ознайомився з роботою закладу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
169172

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
72025

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8157

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35161

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді