Інклюзивно-ресурсні центри створюються для забезпечення дітям права на освіту

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти побував із візитом на Чернігівщині, де відвідав інклюзивно-ресурсний центр

Інклюзивно-ресурсний центр на Чернігівщині

Плани МОН на п’ять років: до чого підготуватисяМіністр освіти і науки України Сергій Шкарлет відвідав інклюзивно-ресурсний центр № 1 м. Чернігів у межах робочої поїздки на Чернігівщину, яка відбулась у складі делегації на чолі з Прем’єр-міністром України Денисом Шмигалем.

«Основним завданням інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо індивідуальної програми розвитку. Фахівці в роботі з дітьми застосовують високоякісні новітні технології та інноваційні інструменти діагностики. Психічні процеси дитини (пам'ять, увага, мислення) оцінюються за допомогою міжнародних методик», — наголосив очільник Міносвіти.

Як повідомив міністр, станом на травень 2021 року загалом на території України функціонує 633 інклюзивно-ресурсних центри. Ще 18 ІРЦ, відповідно до оперативної інформації з обласних департаментів (управлінь) освіти і науки, планується створити до кінця цього року.

«З метою діджиталізації послуг забезпечено функціонування системи автоматизації роботи ІРЦ. Через портал батьки можуть дистанційно подати документи, вибрати зручне для них ІРЦ та час його відвідування, використовувати внесені до системи висновки. Також розроблено мобільний застосунок для допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами та фахівцям ІРЦ», — акцентував Міністр освіти і науки.

У ході цієї поїздки, Сергій Шкарлет ознайомився з матеріальною базою закладу, побував у кабінетах логопеда та дефектолога, оглянув зали лікувально-фізичної культури та реабілітації.

Близько 200 дітей щотижня отримують корекційні послуги в інклюзивно-ресурсному центрі. Проводяться як індивідуальні, так і групові заняття. Тривалість групових занять становить 35-40 хвилин, індивідуальних — 20-25 хвилин.

У Центрі встановлено сучасне комп’ютерне та мультимедійне обладнання: 2 стаціонарних комп’ютери, 13 ноутбуків, 8 планшетів, 3 багатофункціональні пристрої, 4 інтерактивні сенсорні модулі, 2 інтерактивні панелі. Усі кабінети обладнані відповідно до вимог чинного законодавства та пристосовані для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрім того, Міністр освіти відвідав Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування та ознайомився з роботою закладу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54022

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
439

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110718

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді