Інклюзивно-ресурсні центри створюються для забезпечення дітям права на освіту

Міністр освіти побував із візитом на Чернігівщині, де відвідав інклюзивно-ресурсний центр

Інклюзивно-ресурсний центр на Чернігівщині

Плани МОН на п’ять років: до чого підготуватисяМіністр освіти і науки України Сергій Шкарлет відвідав інклюзивно-ресурсний центр № 1 м. Чернігів у межах робочої поїздки на Чернігівщину, яка відбулась у складі делегації на чолі з Прем’єр-міністром України Денисом Шмигалем.

«Основним завданням інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо індивідуальної програми розвитку. Фахівці в роботі з дітьми застосовують високоякісні новітні технології та інноваційні інструменти діагностики. Психічні процеси дитини (пам'ять, увага, мислення) оцінюються за допомогою міжнародних методик», — наголосив очільник Міносвіти.

Як повідомив міністр, станом на травень 2021 року загалом на території України функціонує 633 інклюзивно-ресурсних центри. Ще 18 ІРЦ, відповідно до оперативної інформації з обласних департаментів (управлінь) освіти і науки, планується створити до кінця цього року.

«З метою діджиталізації послуг забезпечено функціонування системи автоматизації роботи ІРЦ. Через портал батьки можуть дистанційно подати документи, вибрати зручне для них ІРЦ та час його відвідування, використовувати внесені до системи висновки. Також розроблено мобільний застосунок для допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами та фахівцям ІРЦ», — акцентував Міністр освіти і науки.

У ході цієї поїздки, Сергій Шкарлет ознайомився з матеріальною базою закладу, побував у кабінетах логопеда та дефектолога, оглянув зали лікувально-фізичної культури та реабілітації.

Близько 200 дітей щотижня отримують корекційні послуги в інклюзивно-ресурсному центрі. Проводяться як індивідуальні, так і групові заняття. Тривалість групових занять становить 35-40 хвилин, індивідуальних — 20-25 хвилин.

У Центрі встановлено сучасне комп’ютерне та мультимедійне обладнання: 2 стаціонарних комп’ютери, 13 ноутбуків, 8 планшетів, 3 багатофункціональні пристрої, 4 інтерактивні сенсорні модулі, 2 інтерактивні панелі. Усі кабінети обладнані відповідно до вимог чинного законодавства та пристосовані для дітей з особливими освітніми потребами.

Окрім того, Міністр освіти відвідав Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування та ознайомився з роботою закладу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136871

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
85714

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46556

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5096

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді