
Організація дистанційного навчання: як поліпшити
Президент підписав Закон щодо окремих питань завершення 2020/2021 навчального року, який Верховна Рада ухвалила 13 квітня.
Закон покликаний зменшити ризики захворювання на COVID-19 серед здобувачів освіти та запобігти подальшому погіршенню епідемічної ситуації в країні.
Так, учні, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації.
Однак, учні мають право за власним бажанням пройти ДПА, зокрема у формі ЗНО.
Що маєте зробити, щоб реалізувати право дитини навчатися в школі. Адже дитина має право вчитися в будь-якому закладі, якщо там є вільні місця. Але як директору зарахувати всіх дітей, якщо місць у закладі бракує?
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті