
Організація дистанційного навчання: як поліпшити
Президент підписав Закон щодо окремих питань завершення 2020/2021 навчального року, який Верховна Рада ухвалила 13 квітня.
Закон покликаний зменшити ризики захворювання на COVID-19 серед здобувачів освіти та запобігти подальшому погіршенню епідемічної ситуації в країні.
Так, учні, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації.
Однак, учні мають право за власним бажанням пройти ДПА, зокрема у формі ЗНО.
Що маєте зробити, щоб реалізувати право дитини навчатися в школі. Адже дитина має право вчитися в будь-якому закладі, якщо там є вільні місця. Але як директору зарахувати всіх дітей, якщо місць у закладі бракує?
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.