План апробації та впровадження НУШ у базовій школі

У МОН розробили проєкт із розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення для реалізації Стандарту базової освіти НУШ
Проєкт МОН щодо впровадження НУШ у базовій школі

Організація дистанційного навчання: як поліпшити

Таку інформацію опублікували в наказі Міністерства освіти і науки України.

Основними пунктами проєкту розроблення стали:

  • навчально-методичного забезпечення для реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти;
  • навчальних матеріалів для модельних навчальних програм;
  • організаційно-методичного інструментарію для педагогів базової школи на засадах концепції НУШ;
  • типової програми підвищення кваліфікації педпрацівників, дистанційних курсів підготовки;
  • системи оцінювання освітніх досягнень здобувачів загальної середньої освіти, а також її експериментальну апробацію, нових вимог до ДПА;
  • виховної складової освітнього процесу НУШ та його експериментальну перевірку.

Зокрема, для учасників-учителів проєкту передбачено експериментальне навчання за новим стандартом з наставництвом.

Також заплановано постійний моніторинг ефективності впровадження Держстандарту, апробацію варіантів типового навчального плану і експериментальну перевірку реалізації стандарту.

Окрім того, планують навчити регіональні тренерські групи, вчителів і представників шкільних адміністрацій з усіх освітніх галузей, внести зміни до освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів педагогічних закладів вищої освіти.

Наразі відпрацьовують навчальний курикулум для педпрацівників — від створення рамкової програми підготовки до впровадження в повному обсязі концепції, змісту і методів НУШ у 5–9 класах.

Впровадження проєкту відбуватиметься поетапно в період 2021–2027 років.

Детальну інформацію про перелік шкіл-учасниць, склад науково-методичної ради, списки відповідальних виконавців за регіонами й регіональних координаторів проєкту можна знайти в прикріпленому документі наказі МОН України.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12265

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді