Школи можуть самі вирішити, коли завершать навчання

Терміни завершення навчального року школи ухвалюватимуть самостійно

Школи можуть самі вирішити, коли завершать навчання

Як розробити Стратегію розвитку закладу освіти

Рішення про завершення навчального року школи ухвалюватимуть самостійно. При цьому варто врахувати, що кількість навчальних днів впродовж року має становити 175 днів.

Про це повідомив начальник головного управління шкільної освіти МОН Юрій Кононенко в ефірі каналу «Україна 24».

«В Україні склалася така традиція, всі чомусь думають, що навчальний рік має закінчитися 25 травня, а для випускних класів 30 травня. Насправді це не так. І з огляду на ситуацію, яка у нас була і зараз триває, все залежить від навчальних закладів. Ці 175 днів, обов'язкові для навчання, повинні бути використані навчальними закладами, і кожен з них, кожна школа сама вирішує це питання», — зауважив Юрій Кононенко.

«У нас в основному все йде за планом, оскільки дистанційне навчання — це все-таки одна з форм навчання, це абсолютно нормально в теперішніх умовах. Але у нас є школи, особливо в західних регіонах України, де часто з'являлися надзвичайні ситуації та продовжувалися канікули. І можливо, саме там буде необхідність продовжити навчання в червні. Це може стосуватися й інших регіонів. Рішення про це є прерогативою школи, це вирішує керівництво», - зазначив начальник головного управління шкільної освіти МОН.

Джерело: ефір каналу «Україна 24»

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9952

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12278

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді